[AFGEROND] 2000 10$ STT deal op Europoker

• Nagger82
      Nagger82
      Bronze
      Hello iedereen,

Ik ben 1 van de FTP geïmmobiliseerden, via een rescue programma kon ik mijn roll weer wat opbouwen en nu wil ik op Europoker mijn roll weer opbouwen tot een paar K. Om mij wat te motiveren en om toch de stakes te kunnen spelen waaraan ik gewend was op FTP (12/24$ STT's), start ik een backing of staking (weet het verschil niet goed) om snel weer op middelhoog niveau te kunnen pokeren.

Ik verkoop 50% van een 600$ startroll om de 11$'s te grinden op Europoker, ik zal dit projectje ook tot het einde spelen. No matter what FTP does or doesn't :

Wat ga je spelen?
      2000 11$ STT's op Europoker (ik move down met nog 20 BI's naar 5$'s en move up als ik 50 BI's heb van een nieuwe limiet)

Wat zijn de totale kosten?
      20000$ (600$ roll)

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes?
      Ik zou graag 50% willen verkopen in "pakketjes van 5%", uiteraard mag je er meerdere kopen. 1 deel van 10% kost $30

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Ik zou graag op 1 december beginnen als het project dan uitverkocht is. Ik zou er 2 tot 3 maanden over doen

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Na de 2000ste STT betaal ik in schrijven van 10% van mijn roll weer uit. Deadline deal : 28/02/2012.

!!! Er is bovenop de startroll van 600$ ook een vrij te grinden first deposit bonus van 600$ inbegrepen voor de staking

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken naar
      EuroPoker: Nagger82
      Titan Poker: Nagger82
      of Pokerstars: N4gg3r82 (dit heeft mijn voorkeur)
      Moneybookers (geef ik door op Skype : woodcrasher1)

Uitbetalen kan ik op Europoker, Titan, Stars en MB

In mijn blog vind je wat de bumpy road waar ik in heb leren pokeren. Ik heb mijn kompanen Solartje, Samni en Last2act allemaal zien vertrekken naar Mtsng's. Hopelijk kan een goede staking deal SST's hier weer nieuw leven inblazen.

Ik zal dan ook in mijn blog (zie signature) de stand van zaken posten.

Als je geïnteresseerd bent, laat het dan hier even weten.
      Ik zal de openingspost zo goed mogelijk up-to-date houden.

Overzicht stand van zaken:

Totaal te koop 40% (Verkocht 0%, nog te koop: 40%)
  • 8 antwoorden