$1.50 turbo HU sng

• D4rkDud3
      D4rkDud3
      Bronze
      Dit was de 5e hand in een hu sng die ik net speelde, Villain was voor mij onbekend dus geen history ofzo. Is dit een standard stack-off of folden we.
      In geval van fold op river hebben we nog 790 behind en de blinds zijn nog heel laag dus is op zich nog heel werkbaar. Langs de andere kant zie ik hem hier ook wel een paar Kx handen spelen of een geslowplayde AA, maar nooit echt een bluff. Daarnaast natuurlijk ook 98 en misschien K8, wat ons beat heeft.
      Is mijn analyse hier correct? ik heb namelijk niet zoveel ervaring in hu sngs en vroeg me af of dit nu een fout is of niet.

No-Limit Hold'em Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) (t1450)
      BB (t1550)

Hero's M: 48.33

Preflop: Hero is SB with 8, 2
      Hero bets t50, BB calls t40

Flop: (t120) 8, 4, 2 (2 players)
      BB checks, Hero bets t60, BB calls t60

Turn: (t240) K (2 players)
      BB checks, Hero bets t140, BB calls t140

River: (t520) 9 (2 players)
      BB checks, Hero bets t400, BB raises t800, Hero raises t790 (All-In), BB calls t390

Total pot: t2900
  • 3 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Ten eerste denk ik dat 82o openen al iets te loose is, maar as played flop iets meer zou zelf 80-100 betten. 2p op zo'n droog board wil je er zsm in krijgen.
      Turn is nog geen vervelende kaart ik zie hem de flop callen met 2 overcards of een geslowplayde overpair. Ook hier zou ik iets meer doorbetten.
      De river is vervelend, hij kan hier heel veel hebben met ook een aantal kaarten die je beat. Ik denk dat ik hier behind zou checken gewoon om de pot niet op te blazen. Als hij zou uitbetten dan zou ik tot op zekere hoogte nog callen.
    • D4rkDud3
      D4rkDud3
      Bronze