Vraagje betreffende de verschillende pokersites.

• Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Hoi allemaal, ik heb mijn startkapitaal reeds enige maanden geleden ontvangen op FullTilt en ben toen begonnen met SSS'en. Dat blijkt niet helemaal mijn ding (ik zie de lol er gewoon niet van in) en als ik wil BSS'en verlies ik. Dit bij elkaar heeft ertoe geleid dat mijn BR een dieptepunt heeft gekent van $7. Ben inmiddels weer begonnen met spelen, maar dit maal SNG's. Deze bevallen mij uitstekend en mijn BR is weer opgewerkt tot $40.
      Ik ben van plan door te gaan met SNG'en, maar ik hoor uit verschillende hoeken dat dit geen beste site is voor SNG's. Daarom zou ik graag mijn BR verplaatsen naar PokerStars. Is dit mogelijk (zonder eerst uit te cashen), en zo ja, hoe?

Bvd,

Voetsel
  • 5 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lol....

Ik speel liefs alleen SNG's op Full Tilt omdat ik het juist de prettigste site vind.

Het zit waarschijnlijk tussen de oren, maar ik vind het gewoon een heel relaxte site, waar ik tot nog toe niet van een bad-beat-wave kan spreken. Dit in tegenstelling tot Titan.

Ik denk dat je pas echt over een site kunt oordelen wanneer je er langere tijd hebt gespeeld, want beats kun je overal oplopen.

Overigens heb ik wel het idee dat er bij FT wat serieuzer gespeeld wordt dan bij bv. Titan. Ook dit kan echter subjectief zijn.

En.... je hebt toch daar je BR weer opgebouwd? Waarom dan weggaan?????

Succes!

Z.
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Oh ik heb het niet over Bad Beats etc; ik geloof niet dat dat site afhankelijk is, elke pokersite geeft dezelfde odds. Het gaat mij erom dat ik hoor dat de rake op FullTilt ongunstig is voor SNG's en dat er op PS meer vissen zwemmen.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dat van die vis zou zondermeer kunnen. Ik heb het idee dat op FT iets stabieler wordt gespeeld, al weet ik niet hoe ze op Stars zijn. Toch zwemt ook op FT genoeg vis rond hoor ;)

Voor mij is het vooral de layout en relatieve rust van FT die me aantrekt.
      Hoe de rake op Stars is weet ik niet, maar op FT krijg je geloof ik wel (ik dacht) 27% rakeback wanneer je via Pstr. speelt...

Z
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Voetsel
      Oh ik heb het niet over Bad Beats etc; ik geloof niet dat dat site afhankelijk is, elke pokersite geeft dezelfde odds. Het gaat mij erom dat ik hoor dat de rake op FullTilt ongunstig is voor SNG's en dat er op PS meer vissen zwemmen.
      Voor de rake moet je allezins niet bij FT weggaan.

1$ SNG
      FTP: 25c - 27%rakeback = 18,25c
      Stars: 20c

5$ SNG
      FTP: 50c - 27%rakeback = 36,5c
      Stars: 50c

20$
      FTP: 2$ - 27%rakeback = 1,46$
      Stars: 2$

Op stars zijn sommige turbo's wel goedkoper
      1$+15c voor 18 man
      1$+10c voor 45 man
      Op full tilt is alles 1$+25c(dus: 18,25c)
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Bedankt voor de antwoorden; houd ik het voorlopig gewoon bij FullTilt!