2 ipoker accounts op hetzelfde IP

• FissaBissa
      FissaBissa
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik heb wat vragen wat betreft het Ipoker netwerk aangezien ik pas heb ontdekt dat de tafels van William Hill dezelfde zijn als die op Titan Poker.

:diamond: Is het tegen de regels om vanaf hetzelfde IP adres op William Hill en tegelijkertijd op Titan te spelen? (niet op dezelfde tafel natuurlijk)
      :diamond: Is het tegen de regels om zowel een Titan Poker als een William Hill account te hebben?

Bij voorbaat dank,
      FissaBissa :f_grin:
  • 6 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      In principe mag je gewoon vanaf hetzelfde IP adres spelen, en iPoker maakt er ook geen probleem van zolang het om 2 verschillende personen gaat.

Je mag gewoon 2 accounts hebben op verschillende skins, maar je mag niet tegelijk spelen voor zover ik weet
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      In principe mag je gewoon vanaf hetzelfde IP adres spelen, en iPoker maakt er ook geen probleem van zolang het om 2 verschillende personen gaat.

Je mag gewoon 2 accounts hebben op verschillende skins, maar je mag niet tegelijk spelen voor zover ik weet
      Klopt, het kan zelfs niet, je kan maar 1 software tegelijk open hebben.
    • FissaBissa
      FissaBissa
      Bronze
      Ik heb namelijk grindsessies met een vriend bij mij thuis maar ik speel op William hill en hij op titan op twee verschillende computers maar wel op hetzelfde IP :facepalm:
      is dit dus illegaal?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      zolang jullie niet op 1 tafel spelen niet denk ik. Ik had het over 1 software open per PC.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      zolang jullie niet op 1 tafel spelen niet denk ik. Ik had het over 1 software open per PC.
      Si, ik zou hier in ieder geval mee uitkijken en zorgen dat je niet op dezelfde tafels speelt. Zolang je dit niet doet zou het verder overigens geen probleem moeten zijn.
    • FissaBissa
      FissaBissa
      Bronze
      okay dat is geen probleem :) ik speel voornamelijk sngs en hij cashgames.