nl€50 - QJo vs station

• Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Villian is sick station, daarom bet ik de river ng een keertje klein. Wp of kan ik deze hand anders spelen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      SB:
      $50.98
      BB:
      $86.31
      MP2:
      $136.18
      MP3:
      $51.25
      CO (Hero):
      $50.75
      BU:
      $50.00

Preflop: Hero is CO with J, Q.
      2 folds, Hero raises to $1.50, BU folds, SB calls $1.25, BB calls $1.00.

Flop: ($4.5) Q, K, 6 (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $3.00, SB folds, BB calls $3.00.

Turn: ($10.5) Q (2 players)
      BB checks, Hero bets $8.00, BB calls $8.00.

River: ($26.5) 7 (2 players)
      BB checks, Hero bets $8.00, BB calls $8.00.

Final Pot: $42.5.
      Results follow:

Hero shows three of a kind, queens(J Q).
      BB shows a flush, king high(T 9).

BB wins with a flush, king high(T 9).
  • 6 antwoorden
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Ik zou de river niet meer betten. Het feit dat hij station is wil wel zeggen dat hij veel callt, maar dat hij ook niet veel valuebet. Hij kan hier dus nog makkelijk een schoppen in zijn hand hebben die hij nooit fold. Probleem van een bet is denk dus dat hij net iets vaker met betere handen gaat callen dan dat hij met slechtere handen callt.

Flop check ik denk ik ook wel, omdat ik geen value verwacht van minder. Daarnaast heb je slechtere handen redelijk crusht, dus vind ik het niet zo'n ramp om een freecard te geven. Turnbet is uiteraard goed.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Ik zou de river niet meer betten. Het feit dat hij station is wil wel zeggen dat hij veel callt, maar dat hij ook niet veel valuebet. Hij kan hier dus nog makkelijk een schoppen in zijn hand hebben die hij nooit fold. Probleem van een bet is denk dus dat hij net iets vaker met betere handen gaat callen dan dat hij met slechtere handen callt.

Flop check ik denk ik ook wel, omdat ik geen value verwacht van minder. Daarnaast heb je slechtere handen redelijk crusht, dus vind ik het niet zo'n ramp om een freecard te geven. Turnbet is uiteraard goed.
      Flop is voor discussie vatbaar imo. Maar check of bet is beiden fine imo...

Turn is std bet, river was ik heel lang aan het twijfelen tussen check behind en bet. Maar check is idd beter, wou nog teveel value van Kx handen denk ik...
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Wow sorry Fabuleuss. Ik meen me te herinneren dat ik de vorige keer dacht dat de river 4e schoppen was. Mijn beoordeling slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.

Vind dat je de hand nu gwn goed speelt. River bet ik zeker ook nog eens tegen een station. Inderdaad niet te groot, maar hier kun je zeker nog valuebetten. Denk dat je op zo'n 8 dollar bet door een station nog vaak genoeg opgezocht gaat worden met een Kx hand.

Je flopspel is inderdaad afhankelijk van hoe erg station een sick station is:p. Als je denkt dat hij daar nog alle pocketpairs en 6x gaat callen dan vind ik een bet wel wat beter dan een check. Denk je dat hij die allemaal fold (wat normaal gezien wat standaard is), dan ga ik liever voor een check.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Je flopspel is inderdaad afhankelijk van hoe erg station een sick station is:p. Als je denkt dat hij daar nog alle pocketpairs en 6x gaat callen dan vind ik een bet wel wat beter dan een check. Denk je dat hij die allemaal fold (wat normaal gezien wat standaard is), dan ga ik liever voor een check.
      Haha oké, vond het al een beetje raar maar ik dacht mr numbers zal het wel weten zeker :) .

Ik denk idd dat hij niet veel pairs gaat folden op de flop en dat hij ook nog elke broadway gutter enzo zal chasen...
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Toen ik die eerste post van mr. Numbers las schrok ik wel een beetje dat hij judge is, gelukkig las ik snel daarna zijn andere post! =) River is zeker een valuebet, als je denkt van niet kijk je te veel naar de results! Als hij hier Kx had geshowed, twijfelde je er dan ook aan?
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Toen ik die eerste post van mr. Numbers las schrok ik wel een beetje dat hij judge is, gelukkig las ik snel daarna zijn andere post! =) River is zeker een valuebet, als je denkt van niet kijk je te veel naar de results! Als hij hier Kx had geshowed, twijfelde je er dan ook aan?
      Ging vnl over de sizing van de river denk ik, obv always vbetting this..