QQ preflop folden?

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Had ik hier gewoon moeten folden eigenlijk?
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP1:
      $2.26
      MP2:
      $5.00
      MP3:
      $0.91
      CO:
      $2.69
      BU:
      $0.84
      SB:
      $0.98
      BB:
      $1.29
      UTG1 (Hero):
      $3.60
      UTG2:
      $1.76

Preflop: Hero is UTG1 with Q, Q.
      Hero raises to $0.08, 4 folds, CO raises to $2.69(All-In), 3 folds, Hero calls $2.61.

Flop: ($5.41) 8, T, J (2 players)

Turn: ($5.41) 8 (2 players)

River: ($5.41) 2 (2 players)

Final Pot: $5.41.
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dit is echt superafhankelijk van de speler zelf. Als hij loose is dan snapcall ik hier natuurlijk aangezien zijn push eigenlijk nergens op slaat (met AA en KK wil je meestal toch value halen, niet?)

Als hij tight en eerder passief is dan kan ik hier nog wel een fold vinden (maar dan moet ik wel al een redelijke sample op hem hebben). Als de speler een beetje rekening houdt met posities en zo dan ziet hij ook wel in dat een UTG raise sterk is, dus hoopt hij dat je dan callt met een hand zoals TT+.

Maar, algemeen gezien kan je hier wel callen hoor, hij doet dit heus niet alleen maar met Ak/ AA en KK. Dus...nh :)
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Speel zonder stats nu, vroeger keek ik teveel naar de stats, dus probeer eerst aan mijn game te werken zonder stats, om beter boardtextures te analyzeren etc (welke boards wel/niet Cbetten, wanneer floaten etc...)

Als ik wel stats had had ik gezien dat hij 10/8 was over 300 handen, maar heb nu note dus volgende keer bespaar ik me een BI :)