NL2: KJs vanuit MP

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      CO is unknown villian. Ga in het begin de fout in door met KJs te callen maar hit een K op de flop. Als ik nu terug kijk had ik nooit moeten callen op zijn raise op de flop aangezien hij hier sterkte mee uitstraalt. En is mijn raise na de turn al helemaal belachelijk. 2 duidelijke foldmomenten, flushdraw :facepalm: . Dit zie ik toch goed want dan ben ik namelijk aan de lerende hand. :D

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BB: $2.19
      UTG: $2.21
      UTG+1: $2.00
      Hero (MP): $2.20
      MP+1: $5.44
      CO: $1.17
      BTN: $0.96
      SB: $4.23

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has J:heart: K:heart:

fold, fold, Hero calls $0.02, MP+1 calls $0.02, CO raises to $0.04, fold, fold, BB calls $0.02, Hero calls $0.02, MP+1 calls $0.02

Flop: ($0.17, 4 players) 9:spade: K:diamond: 4:diamond:
      BB checks, Hero bets $0.08, fold, CO raises to $0.16, fold, Hero calls $0.08

Turn: ($0.49, 2 players) 6:diamond:
      Hero checks, CO bets $0.12, Hero raises to $0.24, CO calls $0.12

River: ($0.97, 2 players) 9:club:
      Hero checks, CO checks
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Pre kun je gewoon raisen met KJs in MP. Maar as played had ik de minraise van CO ook wel gecalled.

Flop is bet-fold misschien wel goed i.p.v. wachten op een cbet omdat de flop zo drawy is en de cbet vaak uitblijft omdat het multiway is. Zou dan wel wat hoger betten richting pot.
      De minraise van CO hoeft niet perse sterk te zijn, hij kan ook kijken of je wel echt wat hebt.

Turn maakt hij dan een zwak betje, denk niet dat hij een flush heeft. Maar als jij gaat raisen krijg je alleen betere handen mee dus ik zou gewoon callen om goedkoop de river te zien.

Op de river ga je geen value meer krijgen van minder dus daar check ik ook.

(ik heb al twee maanden niet meer gepokerd dus ben benieuwd wat de rest vind :f_grin: )
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Pre kun je gewoon raisen met KJs in MP. Maar as played had ik de minraise van CO ook wel gecalled.

Flop is bet-fold misschien wel goed i.p.v. wachten op een cbet omdat de flop zo drawy is en de cbet vaak uitblijft omdat het multiway is. Zou dan wel wat hoger betten richting pot.
      De minraise van CO hoeft niet perse sterk te zijn, hij kan ook kijken of je wel echt wat hebt.

Turn maakt hij dan een zwak betje, denk niet dat hij een flush heeft. Maar als jij gaat raisen krijg je alleen betere handen mee dus ik zou gewoon callen om goedkoop de river te zien.

Op de river ga je geen value meer krijgen van minder dus daar check ik ook.

(ik heb al twee maanden niet meer gepokerd dus ben benieuwd wat de rest vind :f_grin: )
      klopt eigl wel hoor :-)

raise pre , bet flop (omdat je value /protection wil)
      Dan call turn ch-raisen rep je de nuts , en hij kan hier nog elk pair+fd betten enzo.
      Dan op de river evalueren hoeveel ie bet om te kijken of je kan callen :)