Nl10 Qq

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hoe heb ik deze hand gespeeld?

Ik wilde op de flop niemand wegjagen dus call slechts. Geldt voor de T ook en wilde daarnaast nog een aardige bet op de R overhouden.

$0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 7 players -

MP: $10.54
      CO: $10.00
      Hero (BTN): $10.45
      SB: $23.05
      BB: $24.81
      UTG: $1.85
      UTG+1: $12.02

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with Q :heart: Q :spade:
      2 folds, MP calls $0.10, CO raises to $0.50, Hero calls $0.50, SB calls $0.45, 1 fold, MP calls $0.40

Flop: ($2.10) 3 :diamond: Q :diamond: Q :club: (4 players)
      SB bets $1.05, MP calls $1.05, CO calls $1.05, Hero calls $1.05

Turn: ($6.30) 5 :spade: (4 players)
      SB checks, MP checks, CO checks, Hero bets $3.15, SB calls $3.15, MP folds, CO folds

River: ($12.60) 2 :heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $5.75, SB calls $5.75
  • 5 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik denk dat ie wel goed gespeeld is zo eigenlijk. Je zit tegen 3 anderen, dus genoeg mogelijkheden om mensen te laten betten met hun mindere hand.

Flop is natuurlijk een simpele call. Je zit IP en kunt ze op de turn nogmaals laten bluffen. Dat er dan geen actie komt is jammer. Ik denk dat in de meeste gevallen de spelers op de flop callen omdat ze toch nog één kaartje willen zien. Je halve potbet lijkt me dan wel okay. Je wilt toch value gaan halen en als ze alle drie slechte handen hebben gaat je dat op de river waarschijnlijk ook niet lukken.

Plus: op deze manier is het mooi omdat je dan een relatief kleine bet overhoudt op de river.

NH denk ik zo.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      NH denk ik zo.

+1, vanaf de flop

Pre-flop je zou eigenlijk om de pre-flop call te beoordelen de stats van de 2 villains moeten geven. Zeker als MP een fish is en CO loose, moet je hier pf 3 betten volgens mij. Q-Q wil je in principe niet 3way spelen post flop (kans is groot dat MP called met de odds die je hem biedt). Je geeft bovendien nog goede pot odds aan de blinds. Tenzij de CO zeer tight raised pf, is een call hier niet goed.

Je werkt jezelf in een moeilijk situatie door Q-Q 4way te moeten spelen op de flop. Je hebt het geluk dat de hand na de flop bijna zichzelf speelt omdat je de nuts flopt.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Thanks Orodin.

MoneyStef, CO was redelijk tight en had geen hoog stealpercentage. Door te 3betten zou ik me denk ik alleen maar isoleren tegen beter. Ik zit IP dus een call leek me wel ok (twijfelde wel). Stats van MP had ik een te klein sample van.

Stats kan ik btw niet geven omdat mijn replayer in HEM het niet meer doet sinds een paar weken.. geen idee waar het aan ligt, echt irritant X(
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      NH denk ik zo.

+1, vanaf de flop

Pre-flop je zou eigenlijk om de pre-flop call te beoordelen de stats van de 2 villains moeten geven. Zeker als MP een fish is en CO loose, moet je hier pf 3 betten volgens mij. Q-Q wil je in principe niet 3way spelen post flop (kans is groot dat MP called met de odds die je hem biedt). Je geeft bovendien nog goede pot odds aan de blinds. Tenzij de CO zeer tight raised pf, is een call hier niet goed.

Je werkt jezelf in een moeilijk situatie door Q-Q 4way te moeten spelen op de flop. Je hebt het geluk dat de hand na de flop bijna zichzelf speelt omdat je de nuts flopt.
      100% hiermee eens. Moet wel zeggen dat je in play op zowel flop, turn als river echt perfect vind. Flop raisen vind ik slecht, omdat de andere spelers eigenlijk weinig kunnen hebben. Alleen 33 heeft een fullhouse, maar die krijg je toch wel allin. Je betsizing op de turn en river zijn ook perfect. Lekker over 2 straten erin gooien inderdaad. Prima!
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Kan wel merken dat ik even niet gepokerd heb want op de starthanden kaart moet QQ ook gewoon ge3bet worden :facepalm: Foutje!