$10.000 Depositors Freeroll + WPT Ireland package op 18 december

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Freeroll Details

• Naam: PokerStrategy.com Depositor Freeroll + WPT Ireland package
      • Freeroll start: 18 December, 20:00 uur
      • Registratie start: 18 December, 16:00 uur
      • Prijzenpot: $10.000 + een $6.000 WPT package
      • Starting chips: 3,000
      • Blind levels: 10 minuten

Hoe kan ik meespelen in de freeroll?

Het enige wat je nodig hebt om hiervan te profiteren is een via PokerStrategy.com aangemaakte account bij PartyPoker en een storting tussen 01/12 00:01 ET en 15/12 23:59 ET.
      Als je er nog geen hebt, dan kun je er via onderstaande link alsnog een aanmaken: Maak een account bij PartyPoker.

Let op: Om mee te spelen voor het WPT package moet je je ook aanmelden in deze thread op het engelse forum

Waaruit bestaat het WPT package?

• $3.600 (€2.500 + €250) WPT Ireland Main Event buy-in
      • $1.400 zakgeld
      • $1.000 hotel accommodatie inclusief ontbijt en diner
      • PartyPoker's fameuze hospitality

• 32 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      1400$ zakgeld?? :o :o :o
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      1400$ zakgeld?? :o :o :o
      Als het teveel is mag je ook altijd 50% overmaken naar Lanfear

disclaimer
      (doe dit wel alleen als $1400 free money teveel voor je is)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Hey ik wilde er eigenlijk wel aan meedoen vanwege die 50% bonus ook, maar ik snap het niet helemaal. Is er nou wel zo'n opt-in thread ofzo of niet?

En ik zie dit nergens op de normale site van PS staan of komt dat nog (of ik mis hem tussen de 289769 promo's door :P ) ?

Hoe zit het met de tickets? Gaan jullie nu wel regelen dat het wel voor elkaar komt? (afgelopen 3 depos' freerolls uitgesteld omdat partypoker dus de tickets niet uitdeelde)

En, hoe zit het met de go4gold promo van PP, ik zou daarvoor 20 dollar krijgen op mijn account maar ik heb daar nog niks van weer gehoord? [URL]http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Go4Gold-promotie:-in-20-dagen-Gold-en-$20-cash!_52938/#partnerroom%20promo[/url]
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey

De opt-in thread voor de freeroll voor het WPT-package vind je hier:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=161634&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

Ik ga er vanuit dat het met de aanmelding deze keer wel goed gaat. Niet omdat het vorige keer zo goed ging, maar omdat ik er vanuit ga dat PartyPoker nu weet wat er misging en er voor zorgt dat de problemen niet opnieuw ontstaan.

De $20 en de 100 StrategyPoints voor de Go4Gold-promotie worden deze week bijgewerkt. Ik ga er vanuit dat iedereen de punten en het geld uiterlijk op vrijdag ontvangen zal hebben.

Alvast veel succes in de freeroll! :s_cool:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Wtf, ik stort dus een minimum, ik dacht ik krijg dan die 50% bonus. Dus ik doe dat, komt er geen bonus. Ik neem contact met live support (die nu wel werkt :coolface:)
      en zij zei dat ik minimaal 75 dollar moest storten. Wtf? ik dacht dat dat de maximum bonus was.

nu staat de bonus nergens meer bij mij, en kan ik niet controleren of dat echt wel zo is, kan iemand het even bekijken of je echt 75 moest storten?, volgens mij was dat het maximum bonus namelijk.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey djpj1111,

Misschien heb je de aanbieding van de reloadbonus nog in een mail van PartyPoker staan? Vaak zijn de reloadbonussen die je regelmatig bij PartyPoker krijgt "op maat gesneden" en krijgt iedereen dus een andere aanbieding.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Daar staat het niet in helaas...
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      :pokerface: :pokerface:

i am in

:D :D :D :D
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik ook.
      Had gewoon gestort om neteller aan te sluiten. Dit is dan weer leuk!
      Ierland package shippen zou wel problemen opleveren met examens, maar gebeurt toch niet obv. ;)
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Iemand idee rond welk uur bijvoorbeeld ft zal bereikt worden, want ik doe zeker mee. Enkel zou ik in principe in de loop van de avond verplaatsing naar kot moeten maken
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Iemand idee rond welk uur bijvoorbeeld ft zal bereikt worden, want ik doe zeker mee. Enkel zou ik in principe in de loop van de avond verplaatsing naar kot moeten maken
      Per helicopter nadat je de FT gewonnen hebt? :f_cool:

Nee wanneer de finale tafel precies zal zijn durf ik eigenlijk niet aan te geven omdat het ook aan het aantal deelnemers ligt. Bij PartyPoker ligt dit normaal gezien wel hoger dan bij de kleinere rooms.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Nou reken maar dat je rond 0:00 nog aan de pc zit en dan nog niet klaar bent hoor :coolface:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Opgelet!
      In de linkjes in deze thread is er steeds naar de verkeerde thread gelinkt!
      De link verwees naar de Pokerstrategy SideKick Raffle (deze die Rrrood won volgens mij).

De raffle die met deze freeroll te maken heeft is de volgende:

Deze!

Edit; heb telkens de juiste linkjes erbij gezet! Vergeet aub niet in de juiste thread je aan te melden!
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Opgelet!
      In de linkjes in deze thread is er steeds naar de verkeerde thread gelinkt!
      De link verwees naar de Pokerstrategy SideKick Raffle (deze die Rrrood won volgens mij).

De raffle die met deze freeroll te maken heeft is de volgende:

Deze!

Edit; heb telkens de juiste linkjes erbij gezet! Vergeet aub niet in de juiste thread je aan te melden!
      aight :pokerface:
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Ik kom om een of andere reden niet in aanmerking en kan me dus niet reggen voor de freeroll. :( Heb gister 30euro gestort en men account is tracked.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik vrees dat je te laat gestort hebt!

Het enige wat je nodig hebt om hiervan te profiteren is een via PokerStrategy.com aangemaakte account bij PartyPoker en een storting tussen 01/12 00:01 ET en 15/12 23:59 ET.
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Omg inderdaad.
      Ik dacht 16/12 23:59 ET. :(
      Waarom stel ik ook altijd alles uit.
      Had al veel vroeger moeten storten.
      Er valt waarschijnlijk niets te fixen langs pokerstrategy hun kant dat ik alsnog kan deelnemen aan de freeroll? :p
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik vrees dat er niet veel te regelen valt. Vooral vanuit pokerstrategy is het moeilijk, want denk dat vooral PartyPoker daarvoor moet kijken om je toe te laten.

Maar door je storting heb je misschien wel kans op een wekelijkse depositors freeroll, zal eens kijken of er volgende week ook een is of als dit een eenmalige actie was.

Edit; zie niet direct een nieuwe depositor freeroll, dus vrees ervoor.
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Ok np guys, het is obv men eigen fout. :f_grin:
    • 1
    • 2