Sunday Straddle info/rail thread

• Nordin
      Nordin
      Bronze

The Sunday Straddle

Sunday Straddle
      De Sunday Straddle gaat weer
       een gezellige avond worden! 
      Wie ons nieuws of ons forum in de gaten gehouden heeft, had al een vermoeden. Maar nu is het officieel: The Sunday Straddle is terug van weggeweest!  

In de Sunday Straddle spelen wij als community gezamenlijk een toernooi. Bovendien maken wij een kleine extra inzet, de straddle, die naar een aparte prijzenpot gaat. Als jij de PokerStrateeg bent die het langste in het toernooi weet te blijven, dan mag jij de gehele straddlepot in ontvangst nemen!

Op die manier spelen we dus niet alleen om kans te maken op de hoofdprijs van het toernooi, maar spelen we ook nog tegen elkaar. Zo wordt het een gezellige avond waar we zowel tegen elkaar strijden als elkaar aanmoedigen op weg naar de eindoverwinning.

Maar dit is nog niet alles! Naast de prijzenpot van de Straddle sponsort PokerStrategy.com de laatst overgebleven PokerStrateeg ook nog eens voor de jubileumeditie van de Sunday Storm op 11 december, waarin maar liefs één miljoen dollar op het spel staat! 

Toernooi-informatie

Aanstaande zondag, 4 december om 18:30 uur zal PokerStars proberen om haar eigen Guiness Wereldrecord van twee jaar geleden te verbreken. Toen deden er maar liefst 149.196 spelers mee in één toernooi. De wereldrecordpoging heeft een gegarandeerde prijzenpot van $250.000. Met een maximum van 200.000 spelers en een buy-in van $1 wil dit zeggen dat PokerStars sowieso zelf zal bijdragen aan de prijzenpot. Voor de winnaar van het toernooi ligt er maar liefst $50.000 klaar!

Voor de straddle zetten we bovenop de buy-in van $1 ook $1 in voor de PokerStrateeg die het langst in het toernooi zal blijven. Hoe meer mensen er meedoen, hoe meer er te winnen valt! 

In deze railthread zullen we elkaar volgen om zo gezamenlijk tegen de rest van de wereld te strijden! Natuurlijk is ook iedereen die niet meedoet met de Straddle van harte welkom om zijn handen en vooruitgang in deze railthread te posten en mag ook iedereen niet meespeelt zijn collega-PokerStrategen naar de overwinning komen railen!

Wees er snel bij, op het moment van schrijven is het toernooi al meer dan de helft volzet!

Vijf backdeals!

Wereldrecord PokerStars
      Wereldrecordpoging op 4 december

Heb je geen kapitaal meer op PokerStars omdat je bij een andere partner room speelt? Geen probleem, we geven je dan alsnog de mogelijkheid om mee te doen door middel van een backdeal. Daar geeft PokerStrategy.com er namelijk vijf van weg! 

Hoe kom je aan zo'n backdeal? Heel simpel, post voor vrijdag 16.00 uur een hand in een handjudgeforum en laat het ons in deze thread weten door een link naar je post te maken. Onder de posters verloten we dan de vijf backdeals. Niet alleen maak je dan kans op zo'n backdeal, ook krijg je nog eens waardevolle feedback op de manier waarop je jouw geposte hand hebt gespeeld!

Doe jij mee aan de Sunday Straddle?

Schrijf je dan in op PokerStars voor het toernooi (toernooi id: 465673369 ) en maak de $1 voor de Straddlepot over naar de account Kaiouta op PokerStars. Dit is de account van onze nieuwsschrijver Revenem die samen met Copymeistrrr de updates en standen zal verzorgen tijdens het toernooi.

We zien je zondag aan de tafels!

Veel succes en dat de beste PokerStrateeg mag winnen!

• 426 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Deelnemers:

Zie de post van Revenem hieronder.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Geld overgemaakt naar "Kaiouta" en ingeschreven!! Heb er weer zin in!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik doe 80% zeker mee ... :) Hopelijk geen lag op stars? Want toen ik vroeg op FTP the big little tournament (100k deelnemers) speelde blokkeerd de site echt veel. Kans dat dat nu ook gebeurt denk je?
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik doe mee igg... Maak het morgen over
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Ik doe 80% zeker mee ... :) Hopelijk geen lag op stars? Want toen ik vroeg op FTP the big little tournament (100k deelnemers) speelde blokkeerd de site echt veel. Kans dat dat nu ook gebeurt denk je?
      Honderd procent zeker is het natuurlijk nooit, maar ik verwacht dat PokerStars zichzelf goed heeft voorbereid en een lading extra servers tegenaan heeft geknald. :)
    • Revenem
      Revenem
      Bronze
      Gelieve, indien je in de tussenstanden wilt voorkomen, je (tijdelijk) searchable te maken. Options -> Hide from Search Future uitschakelen. Eenmaal we nog met 20k spelers overblijven, mag je dit terug aanschakelen. Thanks!

Ik zal hier even een overzichtje maken van wie aangeeft mee te doen en van wie ik het geld voor de Straddle al heb ontvangen. Nordin zal de tweede post dan wel af en toe aanpassen, zijn icoontje ziet er mooier uit dan dat van mij :P

Wil je meedoen met de Straddle voor de wereldrecordpoging van PokerStars?

Stuur dan $1 naar Kaiouta (België - geen avatar) op PokerStars. Als jij de langst overlevende PokerStrateeg wordt, dan win je naast de gehele prijzenpot van de Straddle ook nog eens een sponsoring voor de Sunday Storm van 11 december, waar een prijzenpot van $1.000.000 op het spel staat!

In deze thread zullen we de inschijvingen bijhouden en bovendien zal de thread komende zondag fungeren als railthread. Zo kun jij al jouw coole handen, suck-outs, coolers, bad beats en succesverhalen kwijt en kunnen we elkaar beconcurreren en aanmoedigen.

De registratie voor de Straddle blijft open tot de start van het toernooi. Ik weet dat bij dit concept 80% van de inschrijvingen meestal de dag zelf nog gebeuren, maar probeer er dit keer iets sneller bij te zijn - het toernooi zit nu al voor bijna 60% vol en als je te lang wacht riskeer je te laat zijn. Wil je je PokerStars nickname liever niet in deze post? Dat kan, stuur mij dan een berichtje via de community of via Skype (Revenem). Het maakt het uiteraard wel wat moeilijker om elkaar te railen.

TOTALE SUNDAY STRADDLE POT: $59

Schrijf je nu in!

PokerStrategy nickname (PokerStars nickname)

100Alexandra (KK_Alex_AA)
      4Menace (DieHarder75)
      Arjon (fishachips84)
      bembere (C.mariku)
      benyounes1 (Benyounes1)
      Botervisken (Beir17)
      Champi888 (champi888)
      Chinzar (ChinzaR)
      deskcompmedion (deskmedo)
      drdavy (dr davy11)
      DrHaze (DrHaze555)
      DrPingu (DrPingu)
      Farmarchist (Farmaaaa)
      Fillemon (Fille0478)
      gewoonlars (Encore.oZm)
      Gisa101287 (GISA101287)
      Goedemiddag (Prince-Heary)
      Grexnl (Grexnl)
      Horemanske (Crap4@Real)
      ILTGGT (ILTG-GT)
      Jankoe (ChongoSwagga)
      Joris1973 (cali73)
      KillBZ (Hudison747)
      KingKlaas (TiltTheDonk)
      KnownStranger (KnownStrangr)
      kokkie1975 (kokkie1975)
      Lanfear81 (Smelliot81)
      LexerZz (LexerZz)
      m4cs3th (m4cs3th)
      matthijs91 (Mr. Heitinga)
      menno01 (menno01)
      moeilijkkk (moeilijkkk)
      Mrwricked (Mr. wricked$)
      MuM111 (MuM555)
      najtreg12 (najtreg12)
      NickB1604 (NickB1604)
      MonyetManis (MonyetJelek)
      Nordin (NK78)
      Onzin84 (Onzin84)
      paladon (roppvee)
      pcbeem (pcbeem)
      pieterdheer (D'heer P)
      pmania (Pentiummania)
      PokerAddict36 (Addict|36)
      Rafke01 (Mistralli)
      RemyAlleenOpDeWereld (pokbrainless)
      Revenem (Kaiouta)
      Roodbaars1986 (roodbaars2)
      s1zoo (s1zoo)
      selgae (roppie74)
      Sponzz1010 (Sponzz)
      superpokerbob (luckybob1337)
      TheErwin (Eeveedeevee)
      Toxicgod (Toxicgod)
      UnKj3 (xUnKjx)
      W4lrusk4ne (w4lrusk4ne)
      wcgrutto (wcwulp)
      wessus (wessus01)
      Winterdream - 0°-MIDWINTER

Succes!
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      im in lol
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Ingeschreven en 1$ overgemaakt aan Kaiouta
      ILTG-GT is mijn stars user-id
    • UnKj3
      UnKj3
      Bronze
      Bij deze heb ik mij ook ingeschreven en mijn $ overgeschreven naar Kaiouta. Let's ship it!
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      ik doe mee,

heb een verjaardag, maar kijk wel ff of ik speel of niet, en anders heb ik de pot gesponsord met een dollar :)

gl everyone!
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      In. Zal morgen even een dolkar sturen!
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      in en dollartje overgemaakt naar kaiouta :)
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      ok overgemaakt

Mistralli is mijn pokerstars nick
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Ingeschreven en 1$ overgemaakt naar Kaiouta.
      Mijn nickname op Stars is cali73.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Overgemaakt.

0°-MIDWINTER
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      I am in en $1 overgemaakt naar Kaiouta!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      In en overgemaakt op Kaiouta :)
    • s1zoo
      s1zoo
      Bronze
      Top idee! Ik doe ook mee en stuur vanavond de $1 edit: send
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ik heb dan net bezoek :( Misschien dat ik last minute toch nog in ben, maar voorlopig dus out, aangezien ik niet denk dat ze voor de start van het toernooi weg gaan zijn :f_frown: