NL 2 AQo

• Solidd
      Solidd
      Bronze
      As played denk ik dat het gewoon std is, river easy fold. Maar als de river bricked, is een kleine blockbet dan hier op zen plaats?

Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1539237
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $2.21
      UTG: $2.59
      CO: $3.59
      BTN: $2.04
      Hero (SB): $2.23

Pre Flop: ($0.03) Hero is SB with A :club: Q :spade:
      2 folds, BTN calls $0.02, Hero raises to $0.08, BB calls $0.06, BTN calls $0.06

Flop: ($0.24) 6 :club: 7 :diamond: K :heart: (3 players)
      Hero checks, BB checks, BTN checks

Turn: ($0.24) Q :club: (3 players)
      Hero bets $0.14, BB folds, BTN calls $0.14

River: ($0.52) J :heart: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $0.25, Hero folds

Final Pot: $0.52
      BTN wins $0.50
      (Rake: $0.02)
  • 2 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik bet 5BB's preflop aangezien ik redelijk tight open vanuit de SB, maar 4BB's is ook fine.
      Dit board MOET je echter wel cbetten, het is mega droog en je kan die K perfect reppen. Je moet al redelijke stats van de 2 spelers hebben om daar niet te gaan cbetten, het is gewoon té voordelig.
      Nu denk ik dat je as played niks bereikt met een turnbet aangezien je daar de flop niet bet om je niet te isoleren, maar als je die turn gaat betten verwacht je enkel nog van lagere paartjes en van een crappy Q afbetaald te gaan worden. Dit is denk ik wel wat overdreven om daar nog value te gaan zien denk ik zo 3handed. Maardus je zou nooit in die situatie komen, als je gewoon flop cbet, je zit oop en speelt dus redelijk r*k qua potcontroll. Gewoon cbetten en zonder stats opgeven bij een raise, en bij een call gewoon turn herevalueren. Als villains daar bv vaak gaan callen met een random low pair kan je daar nog second barrelen alhoewel ik dit niet vaak zou doen in een 3handed pot.

Veel blabla maar komt dus op neer dat ik de flop ga cbetten en dan herbekijk :)

Xeno
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Ben het eigenlijk met xenophon eens. Maak het preflop ook 5 bb en dit board cbet ik ook. Villians zullen hier gewoon super vaak missen en jij zal al die keren de pot oppakken. Daarnaast heb je nog 1 overkaart wat soms nog een beetje equity is.

As played check ik de turn toch ook nog eens. Het is wel likely dat je de beste hand hebt, maar niet likely dat je meer value krijgt van mindere handen dan dat je value krijgt van betere handen (slechte Kx). River is as played ook easy fold.

Na een turncheck zou ik river wel nog 2 bb durven betten ofzo, zodat ze zich in een call kunnen praten met een slecht paar.