7,50 inplaats van 10 op poker770

• HosselBossel
      HosselBossel
      Bronze
      Beste mensen van pokerstrategy.com. mij is verteld via jullie site en die van poker770 dat je 5x 10 dollar uitgekeerd zou krijgen na het doen van de quiz op pokerstrategy.com . Ik heb maar 7,50 uitgekeerd gekregen de eerste keer en de informatie die ik hierbij krijg is als volgt: ontvang iedere 7 dagen nogmaals 10 gratis! terwijl ik dus maar 7,50 heb gekregen. Iemand een verklaring?
  • 4 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      HosselBossel,

Ten eerste welkom op het forum.

Kan je aangeven of het bedrag dat je hebt gekregen in $ (Dollars) of € (Euro's) is?
      Want als het in euro's is dan klopt het wel. De huidige wissel koers is: €7,50 - $10.00 (€1 - $1.33).

Dat je het bedrag niet in 1 keer krijgt klopt ook wel. Dit staat hier beschreven: http://nl.pokerstrategy.com/quiz/platform/56/

Speel gratis op Poker770: 5 x $10
      Belangrijk: Je kan de gratis 5 x $10 op Poker770 niet ontvangen als je al geregistreerd bent bij deze pokerroom en de software niet gedownload hebt via deze pagina en de coupon code 5X10 niet hebt gebruikt.

Wat ben je van plan te gaan spelen op Poker770?
    • Whitekongo
      Whitekongo
      Bronze
      Ik heb mij gisteren ook aangemeld bij poker 770 om daar mijn $50 te ontvangen na de quiz, maar daar staat een andere coupon code dan jij nu geeft toxic.

PSVIP was de code die ik heb ingevoerd.. gaat dat last geven met me starters bedrag? ?(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      PSVIP is inderdaad niet de correcte code voor het startkapitaal. PSVIP is de code voor de first deposit bonus.

Wanneer je het startkapitaal wilt ontvangen, dan moet je de handleidingen volgen zoals deze op deze pagina staan aangegeven

Misschien kun je nog even contact opnemen met Poker770 om te vragen of ze dit nog voor je kunnen veranderen zodat je alsnog het startkapitaal bij Poker770 kunt ontvangen.
    • HosselBossel
      HosselBossel
      Bronze
      Ja dat klopt, het bedrag is in euro's, stom! Bedankt in ieder geval! ik speel Sit n Go's.