NL 10: AK preflop reraise

• Pokerruudje
      Pokerruudje
      Gold
      Weer een moeilijke beslissing op de river...

Is de fold van mij goed...?

Villain VPIP 73 PFR 21 op 71 handen...

Voor de flop doe ik een reraise!
      Vervolgens op een droog bord een stand CBet

Vervolgens check check op de turn...

Moet ik de river folden...
      Vaak zie je als spelers dik betten niks hebben...?
      Maar is AK voldoende...?

Pacific, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 7 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: $11.78 (117.8 bb)
      Hero (BB): $10 (100 bb)
      MP1: $10.73 (107.3 bb)
      MP2: $5.44 (54.4 bb)
      MP3: $12.23 (122.3 bb)
      CO: $10 (100 bb)
      BTN: $10 (100 bb)

Preflop: Hero is BB with K A
      3 folds, CO raises to $0.35, BTN folds, SB calls $0.30, Hero raises to $1.40, CO folds, SB calls $1.05

Flop: ($3.15) 5 8 9 (2 players)
      SB checks, Hero bets $2.36, SB calls $2.36

Turn: ($7.87) 9 (2 players)
      SB checks, Hero checks

River: ($7.87) 7 (2 players)
      SB bets $7.87, Hero folds

Results: $7.87 pot ($0.39 rake)
      Final Board: 5 8 9 9 7
      SB mucked and won $7.48 ($3.72 net)
      Hero mucked K A and lost (-$3.76 net)
  • 6 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Bespaar je die $8 en wacht op een betere spot. Hij kan een paartje in een bluf omzetten of een straight gehit hebben. Gezien zijn stats is het een vis en die shoven ook vaak bij een hit dus je weet zonder reads niet wat hij hier heeft.
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Preflop is prima!

Ik zou deze flop eigenlijk niet cbetten. Deze flop hit super veel handen, waardoor ik bang ben dat je te weinig FE hebt op profitabel te kunnen semibluffen met twee overkaarten. As played is river echt een easy fold. Ik zie niet in dat hij hier de flop ooit called zonder een pair of beter. Je beat dus helemaal niks op de river, dus je kunt je hand makkelijk wegleggen.
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Preflop is prima!

Ik zou deze flop eigenlijk niet cbetten. Deze flop hit super veel handen, waardoor ik bang ben dat je te weinig FE hebt op profitabel te kunnen semibluffen met twee overkaarten. As played is river echt een easy fold. Ik zie niet in dat hij hier de flop ooit called zonder een pair of beter. Je beat dus helemaal niks op de river, dus je kunt je hand makkelijk wegleggen.
      Als je deze flop niet c-bet, hoe speel je dan verder? Gezien deze turn en river (die je beiden niet hit), speel je dan gewoon check/fold? Want dat lijkt mij toch ook wel vrij zwak tegen zo'n vis.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik check de flop daar ook behind... Meestal checken ze de turn nog wel hoor. Naja iig probeer ik gewoon uit te checken. En ch/fold is zeker niet verkeerd
    • Pokerruudje
      Pokerruudje
      Gold
      Bedankt,

Vaak probeer je idd standaard te CBetten... + de blinds oppakken!

Ik ben idd wel blij met de check op de turn en de fold op de river...
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Preflop is prima!

Jap, dit.
      Perfect scenario is meestal ze checken naar je toe je checkt behind, hit je A of K en bet gewoon 2 straten die ze callen met 1010-QQ :)