Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0.5/1 FR QQ overpair

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      PokerStars 0.50/1.00 Hold'em (10 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Preflop: Hero is Button with Q, Q.
      UTG calls, UTG+1 calls, 3 folds, MP3 calls, CO calls, Hero raises, 2 folds, UTG calls, UTG+1 calls, MP3 calls, CO calls.

Flop: (11.50 SB) 3, 6, 9 (5 players)
      UTG bets, UTG+1 folds, MP3 folds, CO calls, Hero raises, UTG calls, CO calls.

Standaard raise, lijkt me sterk dat hij hier al iets heeft.

Turn: (8.75 BB) 6 (3 players)
      UTG checks, CO bets, Hero calls, UTG calls.

Dit is nogal twijfelachtig, gewoon callen of toch raisen voor value?

River: (11.75 BB) 6 (3 players)
      UTG bets, CO calls, Hero raises, UTG calls, CO calls.

Final Pot: 17.75 BB

Hier lijkt het me niet logisch dat hij een 6 heeft, value raise leek me op zijn plek.
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Preflop en Flop:

Inderdaad correct gespeeld, je hebt zeer waarschijnlijk de beste hand.

Turn:

Hier call je, maar ik zou hier raisen voor value. Natuurlijk kan iemand een 6 hebben, maar dit kan evengoed een 9x, lage pocket pair of een flushdraw zijn.
      Vaker niet dan wel heeft iemand die 6, dus vandaar raisen voor value.

River:

Hier raise je wel, waarom niet op de turn? :D Maar je raise is correct. Vaker wel dan niet heb je hier gewoon de beste hand. ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Op dat moment dacht ik dat als er nog een 6 lag de kans wel heel klein werd dat iemand er nog 1 had.

Achteraf was het inderdaad wel een duidelijke raise op de turn :)