Hallo allemaal!!!!

• Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Hallo mensen,

Ook ik wil me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Manuel en ik kom uit Zwolle, woon samen en heb 2 dochters van 6 en 3. In het dagelijks leven ben ik project engineer in de installatietechniek en dan met name in de scheepsbouw. Oh ja, ik ben 32 jaar...

Ik ben een tijd geleden met poker in contact gekomen door een toernooi met ongeveer 20 personen in de voetbalkantine te spelen. Deze won ik per ongeluk ook nog. Daarna ben ik diverse forums langsgegaan en een account op Pokerstars begonnen waar ik 14 dollar gestort heb. Inmiddels sta ik daar nu rond de 40 dollar (dit vanwege 3x winst in een 3,50 9-mans SNG waar ik 5 tickets voor had gewonnen).

Maar opeens kwam ik op Twitter deze site tegen en ik moet zeggen dat ik direct een erg goed gevoel bij deze site had. Ik heb op Pokerstars een tijdje MSS gespeeld, maar vandaag heb ik de knoop doorgehakt, ik heb de quiz gedaan, een account op 770 aangemaakt en de basic artikelen van BSS doorgelezen. Nu moet het gaan gebeuren!!

Ik hoop hier veel handjes te posten en daar veel van te leren! Ik heb vanmiddag voor het eerst een blog gelezen (Farmarchist) en ben erg onder
      de indruk hiervan. Ik hoop dat ik met de juiste toewijding hetzelfde traject kan gaan volgen.... maar eerst.... leren!!!

Als eerste ben ik van plan om de HELP video serie te gaan bekijken...

Groeten Manuel
  • 11 antwoorden
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Dan wens ik je bij deze veel succes!
      Bouw je bankroll lekker uit, en knallen maar!
      Ik durf er voor te wedden dat je binnen de kortste keren je 50$ omgetoverd hebt in het dubbele!
      Succes,
      Ad.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Leuke intro! Klinkt als een erg gemotiveerde speler. Succes met jou pokercareer! ;)
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Welkom :)
      Je klinkt erg gemotiveerd wat zeker een goede eigenschap is!
      Ik raad je zeker aan om in het begin veel video's te bekijken maar ook het handbeoordelings forum te bekijken!

I whish you goodluck!
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
      Leuke intro! Klinkt als een erg gemotiveerde speler. Succes met jou pokercareer! ;)
      Haha toevallig was al even bezig met iets typen. Leuk dat hij de indruk geeft van een gemotiveerde speler, goede eigenschap!
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Manuel,

welkom op het forum. Leuk om te zien dat je direct een goed gevoel had bij de site! Hopelijk kun je in de community en met al het materiaal snel veel oppikken zodat een overwinning in het voetbalkantine toernooitje een gewoonte wordt :s_cool:

De anderen hebben al een aantal tips gegeven zoals het gebruiken van het handbeoordelingsforum, dit is zeker een aanrader.

Veel plezier,
      Rene
    • Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Allemaal bedankt voor de reacties!!

Inmiddels is het startkapitaal onderweg naar mijn account op 770. Als ik dit binnen heb, ga ik maar eens een start maken op NL 2 met BSS. Ik zal ook een blog starten... Ondertussen heb ik de standaard starting hand chart voor BSS uitgeprint en heb ik al een paar instructiefilmpjes bekeken. Ik ben benieuwd hoe het gaat... denk dat het verstandig is om eerst maar met 1 tafel te beginnen om me de basics eigen te maken of niet? En van elke sessie de belangrijkste handjes te posten. Mag dit in mijn blog of moet dit echt op het handbeoordelingsforum?

Ik heb er zin in!!!

Groeten Manuel
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Manuel,

Hopelijk komt het nog voor het weekend aan, zodat je dit weekend mooi je eerste handjes kunt spelen :)

Ik zou inderdaad eerst even met 1 tafel beginnen en kijken hoe het gaat. Je hebt dan even rustig de tijd om gewend te raken aan de software. Zodra je dan merkt dat alles vanzelf begint te gaan, dan kun je er altijd weer een extra tafel bijnemen en dit langzaam opbouwen.

Je kunt je handjes ook in jeblog posten om ze daar met andere leden te bespreken. Wanneer je de handen beoordeeld wilt hebben door een van onze coaches, dan moet dit echter op het handbeoordelinsforum, omdat onze coaches niet alle blogs kunnen controleren op handjes.

Je kunt ook beide doen, of gewoon een paar lastige handen op het handbeoordelingsforum plaatsen en enkele speciale handen gewoon in je blog.

Veel succes alvast!
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hej Manu,

Veel succes op 770 en NL2.
      Heb zelf een half jaar NL2 op 770 gespeeld en ga nu naar NL4.
      Als je je blog start zet dan de link in je signature. (waar je skype naam enzo staat.) Zo vindt iedereen vlot de weg naar je blog.
      Ik ga je blog opvolgen om te zien hoe het er vanaf brengt.
      Nogmaals heel veel succes gewenst.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Misschien kun je trouwens ook nog meespelen in de battleforum promotie bij Poker770.

Wie weet kom je nog bij de top40, of slepen we als community het extra package in de wacht zodat we daar onderling nog voor kunnen spelen :s_cool:

Meer info daarover vind je in deze thread: Poker770 Battle Forum: Speel voor PokerStrategy.com en win een WSOP 2012 Package!
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      welkom en gl met je doelen.