Briathos: staked & crushing the 180's

• Briathos
      Briathos
      Bronze
      He strategen,

De laatste tijd loopt het poker niet meer zoals het geweest was. Ik heb vele malen zitten twijfelen over hoe ik verder wou en of ik überhaupt wel verder wou. Een ding is zeker Poker ga ik niet zo snel opgeven. Ik heb echter wel een extra motivatie nodig om de juiste 'energie' te halen. Deze heb ik toevallig gevonden in vele gesprekken met Arjon.

Wie ben ik
      Ik ben Marc van Rijswijk en al een aardig tijd lid van PS. Ik heb mijzelf via Blogs eerder voorgesteld, en sommige zullen mij kennen van het Community event in Venlo. Op dit onderwerp ga ik dus niet verder in.

Waarom de staking
      De grootste leak waar ik dit moment mee vecht is mijn motivatie om te door te zetten. Je kan mij een van die types noemen die na een hele dag slecht runnen niet lekker in zijn vel zit. Waardoor de motivatie dus weggaat om door te spelen. Maar in tegenstelling tot sommige andere spelers durf ik wel toe te geven dat ik mijzelf vaak laat beïnvloeden door bad beats. Ik krijg dan vaak de ingeving call gewoon het is toch maar 2.50. Wanneer ik met geld van een andere speel is het echter 2.50 van een ander. Iets wat dan ook totaal niet in mij zit is met het geld van andere 'gokken'. Een staking zal ervoor zorgen dat deze gedachten niet in mij opkomen en dat ik twee keer nadenk voordat ik een beslissing neem

Wat/Waar/Hoe..
      Ik wil graag doorgaan met het spelen van de $2.50 180 mans toernooien. Er wordt een bedrag gestacked om 200 games te kunnen spelen. We houden dus een ruim BRM aan van $500. Er zal gespeeld worden op de site Pokerstars onder de naam Marc2511.

Aangezien ik tot 27 Januari op stage zit zal ik tot deze tijd niet regelmatig kunnen spelen. Een einddatum is dan nu ook nog niet te zeggen.

De Uitbetaling zal volgen op het moment dat wij willen stoppen met de staking. De winst verdeling zal 50/50 zijn waar bij verlies alles naar de staker gaat.

Overige informatie:
      Hier wil ik graag nog wat regels doornemen:
      - Er is geen X aantal games afgesproken. De Staking stopt waarneer wij beide tevreden zijn.
      - Wanneer her proces niet flexibel verloopt(teveel verlies door slecht spel) zal de staking gestopt kunnen worden door Arjon.

Greetz,
      Briathos
  • 29 antwoorden
    • 1
    • 2