Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl 5 - 1010

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      folden na zijn minraise lijkt me erg tight. riverbet stinkt naar value, maar is achteraf gezien misschien toch wel een fold?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $5
      Hero:
      $5,37

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with T:spade: , T:club:
      Hero raises to $0,20, 5 folds, BB calls $0,15.

Flop: ($0,42) K:heart: , T:heart: , 3:spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0,25, BB calls $0,25.

Turn: ($0,92) 8:heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0,66, BB raises to $1,32, Hero calls $0,66.

River: ($3,56) 2:diamond: (2 players)
      BB bets $1,5, Hero calls $1,50.

Final Pot: $6,56

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Ts Tc)
      BB shows een flush, aas high (Ah Jh)

BB wins with een flush, aas high (Ah Jh)
  • 2 antwoorden
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Preflop is goed. Op de turn zou ik iets groter betten omdat de redelijk wat draws liggen. Op de moet ik beginnen met zeggen dat ik het super goed vind dat je daar bet. Veel mensen check daar omdat ze bang zijn van de flush, maar in eigenlijk krijg je juist nog heel veel value van top pair top kicker handen en pair + flushdraw handen. Wordt je op de turn geraised dus kon je er op deze limieten wel vanuit gaan dat dat 99% van de keren een flush is. Toch heb je nog een easy call op de turn, omdat je nog 10 outs heb naar quads of een fullhouse (en de daarbij horende implied odds). River zou ik dan wel folden ja.

Implied odds is trouwens de value die je nog kunt krijgen van zijn hand op de river als je je fullhouse hit en hij betaald je af met de flush (wat erg voor de hand ligt).
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Preflop is goed. Op de flop zou ik iets groter betten omdat de redelijk wat draws liggen. Op de turn moet ik beginnen met zeggen dat ik het super goed vind dat je daar bet. Veel mensen check daar omdat ze bang zijn van de flush, maar in eigenlijk krijg je juist nog heel veel value van top pair top kicker handen en pair + flushdraw handen. Wordt je op de turn geraised dus kon je er op deze limieten wel vanuit gaan dat dat 99% van de keren een flush is. Toch heb je nog een easy call op de turn, omdat je nog 10 outs heb naar quads of een fullhouse (en de daarbij horende implied odds). River zou ik dan wel folden ja.

Implied odds is trouwens de value die je nog kunt krijgen van zijn hand op de river als je je fullhouse hit en hij betaald je af met de flush (wat erg voor de hand ligt).