[AFGEROND] [Staking] 400x $2.50 180man, BaggerSmurf

• BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      UITVERKOCHT

:diamond: Wie ben je?
      Ik ben Arjan, maar ga hier op het forum door het leven als BaggerSmurf. Over 10 dagen ben ik alweer een jaar lang actief bij PokerStrategy en ben ook actief lid van de 45man Skype-groep. Ik hou ook al best een tijd een blog bij, wat misschien leuk is om door te kijken als je meer over mij wilt weten. (:spade: BaggerSmurf aan de 180-mans :spade:) .

:diamond: Waarom wil je een staking?
      Ik heb van mijn pokerwinsten de laatste tijd heel wat leuke spullen gekocht, waarbij ik mijn bankroll op $50 heb achtergelaten. Nu leek het me leuk om dit door middel van een staking weer terug op peil te brengen.

:diamond: Wat ga je spelen?
      Ik wil de 180mans gaan spelen op PokerStars met een buy-in van $2.50, en dan wel 400 hiervan.

:diamond: Wat zijn de totale kosten?
      400 x $2.50 = $1000.

:diamond: Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      Ik verwacht dit binnen ongeveer 2 maanden af te ronden, maar om straks niet mensen teleur te stellen hou ik hier voor de zekerheid 3 maanden aan.

:diamond: Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)
      Zodra de 400 games afgerond zijn (ik hou dit bij met behulp van PokerTracker 3) zijn er 2 mogelijkheden:
      Ik heb winst gemaakt: Alle stakers krijgen hun buy-in terug en 50% van de winst wordt de prizepool voor de stakers. De stakers krijgen hetzelfde percentage van deze prizepool als het percentage van de buy-ins dat ze verzorgd hebben. De andere 50% van de winst gaat naar mijzelf.
      Ik heb verlies gedraaid: Het resterende geld wordt de prizepool voor de stakers. De stakers krijgen hetzelfde percentage van deze prizepool als het percentage van de buy-ins dat ze verzorgd hebben.

:diamond: Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Dit zal allemaal op PokerStars gebeuren. Mijn nickname daar is 'IkTypteHier'.

:diamond: Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      Hier een grafiekje van mijn resultaten op de 180mans tot nu toe:

Een grafiekje van de $0.50 en $1.50 45mans:

Je kunt me ook opzoeken op SharkScope.com: 'IkTypteHier' op PokerStars.

Ik hoop een leuke staking tegemoet te gaan waarmee ik niet alleen mijn bankroll wat terug opbouw, maar waar ik ook nog wat van leer. Daarom lijkt het me leuk om een Skype-groepje te maken met mij en de stakers zodat er altijd geraild en tips gegeven kunnen worden. Mijn accountnaam op Skype is 'arjanbroos'.

:club: Stakers:
      • TheErwin: 5% = $50. [Ontvangen]
      • Onzin84: 10% = $100. [Ontvangen]
      • hoedinie: 5% = $50. [Ontvangen]
      • kokkie1975: 20% = $200. [Ontvangen]
      • Shenno: 10% = $100. [Ontvangen]
      • wcgrutto: 5% = $50. [Ontvangen]
      • Arjon: 25% = $250. [Ontvangen]
      • najtreg12: 10% = $100. [Ontvangen]
      • Krulle37: 5% = $50. [Ontvangen]
      • edwardwelsh: 5% = $50. [Ontvangen]
  • 150 antwoorden