Nl4: Aa

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Net goed onderweg loopt de ongame server vast :s_cry: . Dan maar een handje posten!!

Besluit hem te callen op de flop om zoveel mogelijk value te halen. Krijg hem op de river all-in. 89J op het board voor een straight maar AAA ga ik echt niet folden. Dus shove callen is ook easy voor mij dan.

OnGame - $0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP+1: $4.00
      Hero (CO): $7.28
      BTN: $0.16
      SB: $1.61
      BB: $3.84
      UTG: $1.40
      UTG+1: $4.33
      MP: $6.79

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04, MP+1 posts DB $0.04

Pre Flop: ($0.10) Hero has A:spade: A:club:

fold, UTG+1 calls $0.04, fold, MP+1 checks, Hero raises to $0.16, BTN calls $0.16 and is all-in, fold, fold, UTG+1 calls $0.12, fold

Flop: ($0.58, 3 players) A:heart: J:heart: 8:club:
      UTG+1 bets $0.30, Hero calls $0.30

Turn: ($1.18, 3 players) 9:spade:
      UTG+1 checks, Hero bets $0.60, UTG+1 raises to $1.80, Hero calls $1.20

River: ($4.78, 3 players) J:spade:
      UTG+1 bets $2.07 and is all-in, Hero calls $2.07
  • 7 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Preflop naar 0.20$ raisen.
      Overigens is zijn donk op de flop wel heel erg klein (1/2 pot) en geeft hij zichtzelf wel goeie odds om zo naar iets te drawen. Ik denk namelijk dat hij daar niet zo vaak een Ax hand gaat hebben, aangezien hij die wss wel opent. Ik zie hier dus vaak een drawing hand die goedkoop oop wil gaan drawen en raise dus naar 0.80$ of iets dergelijks. Hier wil je gewoon all in komen en het liefst op de flop, heel wat handen hebben daar een redelijk uitziende draw en gaan je daar ook afbetalen. Je geeft ze nu te goeie odds denk ik door te gaan callen. As played bet ik dus ook 0.80-0.90$ op de turn ipv 0.60$, want je hand is nog geen complete winner. Heel wat handen hebben nog decent equity tegen jouw hand en daar moet je dus nog steeds, ook al heb je trips, tegen gaan beschermen. Op die turnraise van villain knak ik het er dus ook gewoon in.

Xeno

Even op wijzen overigens dat je op dat AJJ board met je AA een full house hebt en dus na JJ de complete nuts. Daar moet je ook niet bang zijn van een straight of iets dergelijks want dat beat je gewoon ;) Dusja als je daar nadenkt om te folden tegen een straight ... nah ja.... no words :p
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door XenophonDusja als je daar nadenkt om te folden tegen een straight ... nah ja.... no words :p
      Heb der zelf ook geen woorden voor.. :s_biggrin:
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      bet 45c flop

as played bet 90c turn... As played reraise turn, get it in

push river/as played easy call
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      bet 45c flop

hij kan niet betten op de flop he, er wordt naar hem toe gebet...
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Er is al heel wat goeds gezegd over deze hand.

Preflop moet je het inderdaad groter maken. Standaard is 4BB + 1BB per limper. In dit geval is dat 0.24c.

Op de flop moet je gewoon raisen. Je geeft hem hier de prijs om te drawen en een raise callt hij nog wel.

As played zou ik hier op de turn gewoon reraisen en broke gaan. Er zijn zoveel lelijke kaarten die op de river kunnen komen (en de actie stoppen). Daarnaast word je op de turn nog afbetaald door draws, en die betalen je niet meer af op de river, mochten ze missen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      bet 45c flop

hij kan niet betten op de flop he, er wordt naar hem toe gebet...
      :facepalm: . Dit iig als villain checkt :D . En nu idd de flop raisen... Hand speelt altijd wel vrij gemakkelijk, gewoon steeds bet/raise vrij groot
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Dank jullie wel voor alle comments. Villian speelde hier met een pp 8-en en hit dus een set op de flop. Hij was dus nooit gaan folden waarschijnlijk. Zal hem de volgende keer agressiever gaan raisen wou hem nu zo lang mogelijk in de pot houden om max value te halen.