Rakeback ?

• olram6
      olram6
      Bronze
      Hallo,

Ik had een vraagje bestaat er eigenlijk een rakeback voor 888 poker? Dus dan bedoel ik dat je via een site rakeback kan aanvragen. Ik heb namelijk geen welkomstbonus meer, dus ik dacht misschien is het lucratief om een rakeback deal aan te gaan. En zoja heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nu de Goldstatus op 888 poker en dan heb je 9 procent rakeback.

Alvast Bedankt!
  • 11 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Olram,

Bij 888poker is het niet mogelijk om een vaste rakeback te krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Poker Heaven. Wel is er als het goed is vaak een maandelijkse reloadbonus. Waardoor je iedere maand ook een bonus kunt vrijspelen, naast het vaste reward systeem.

Misschien kun je even contact opnemen met de support om te vragen of ze een speciale bonus voor je hebben op dit moment waar je gebruik van kunt maken.

Laat even weten of je iets hebt kunnen krijgen van bonus :s_cool:
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Ja ben ik ook wel benieuwd naar want anders moet ik misschien kijken of overstappen op een andere room wat oplevert. Weet iemand trouwens eof je en 1e storting gemaakt moet hebben op 888poker voordat je kunt uitcashen?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tuffnut
      Ja ben ik ook wel benieuwd naar want anders moet ik misschien kijken of overstappen op een andere room wat oplevert. Weet iemand trouwens eof je en 1e storting gemaakt moet hebben op 888poker voordat je kunt uitcashen?
      Als je het hebt over die gratis 8$, die kun je uitcashen vanaf 20$ normaal
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Als je naar moneybookers wilt uitcashen moet je wel eerst minstens $10 met moneybookers gestort hebben. Wee tniet hoe dat bij andere uitbetalingsmethodes zit...
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heb je rakeback op stars?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Farma,

PokerStars staat geen rakeback of speciale promoties zoals rake races van affiliates toe. Zij houden alle dergelijke promoties altijd in eigen hand in plaats van deze bij affiliates uit te besteden.

Wanneer je opzoek bent naar een nieuwe room, dan kun je ook altijd even een vraag posten in deze thread waar we iedereen helpen bij het zoeken naar een goede room, op basis van je spelvolume en spelvariant bijvoorbeeld. Zeker de moeite om even een kijkje te nemen:
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dankje Lanfear,

Ik ga wel 100% zeker naar stars :) . Traffic + legaal
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Beroerd statussysteem daar op 888 poker :f_cry:

Best veel gespeeld daar afgelopen maand en nog steeds bronze gebleven daar ;(

Gelukkig maakt de ruime hoeveelheid vis veel goed :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      Gelukkig maakt de ruime hoeveelheid vis veel goed :D
      Dat is het echte VIP-systeem van 888poker - fish for everyone :s_biggrin:
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Om nogmaals terug te komen op de vraag van Lanfear. Ik had in de chat gevraagd over een rakeback deal / reload bonus. Maar diegene zij dat ik moest storten. Maar ik weet dit niet zeker want het was voor mij niet zo duidelijk uitgelegd! Wat is eigenlijk een reload bonus?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Orlam,

Veel pokerrooms maken regelmatig gebruik van reloadbonussen. Dit is een bonus waarbij je een bonus in je account activeert door het maken van een storting, vergelijkbaar met je first deposit bonus. Bij een reloadbonus is het dan zo dat het niet perse je eerste storting hoeft te zijn.

Vaak is het dus handig om een bedrag op je moneybookers of neteller account te hebben, zodat je daarmee een storting kunt maken als je een aanbieding voor zo'n reloadbonus hebt.