Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl 5 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      in hoeverre speelt deze hand zich vanzelf? ik zie hem dit doen met elk overpair, eventuele draws (hoewel in niet verwacht dat deze echt in zijn range zitten?) en natuurlijk setjes.. nh?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $1,97
      Hero:
      $5,07
      BU:
      $8,42

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:spade: , K:club:
      UTG2 raises to $0,20, 2 folds, Hero raises to $0,60, CO folds, BU calls $0,60, 3 folds.

Flop: ($1,47) 9:spade: , 8:diamond: , 6:club: (2 players)
      Hero bets $1,4, BU raises to $4,00, Hero raises to $4,47 (All-In), BU calls $0,47.

Turn: ($10,41) 7:club:
      River: ($10,41) 7:spade: (2 players)

Final Pot: $10,41

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Ks Kc)
      BU shows een straight, tien high (Th Ts)

BU wins with een straight, tien high (Th Ts)
  • 4 antwoorden
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Preflop raise zou ik ook doen. Alleen komt er dan een drawy board met een enorme raise van villian. Waarschijnlijk heeft hij hier de straight gehit en zou ik, hoe moeilijk ook met KK, folden.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Flop bet mag wel wat kleiner 1.2$ ofzo maar als hij iets fishier is is het nice obv. Voor de rest speelt de hand idd vanzelf, je moet callen omdat je voorligt op zijn range
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door michel2311
      Preflop raise zou ik ook doen. Alleen komt er dan een drawy board met een enorme raise van villian. Waarschijnlijk heeft hij hier de straight gehit en zou ik, hoe moeilijk ook met KK, folden.
      een straat betekent dat villian hier 10-7 heeft. hoe realistisch vind je dat hier, gezien de raise, mijn 3bet en vervolgens de call van villian? straat sluit ik hier nagenoeg uit en dit duidt vaak op een pocket die niet sterk genoeg is om te 4betten (kk/aa), maar waar mensen wel een flopje mee willen zien (88 - qq oid).. waar ik tegen achter loop zijn dus geflopte sets (wellicht 99), maar tegen overpairs loop ik vaak voor..

villian speelt 52-15 en is dus een behoorlijk vis. dit is de reden dat ik vrij groot bet. daarnaast zal hij hier overpairs sowieso nooit folden. wellicht had 1.20 idd ook wel gekund. ik had sowieso de intentie om bij een call op de turn te schuiven (wat doe ik wanneer villian alleen called en er valt een 7 op de turn?), dus ik wilde de pot sowieso vergroten..
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik vind de hand op zich wel goed gespeeld hoor. De flopbet zou iets kleiner kunnen, maar dat hoeft niet echt.

Villain lijkt toch wel een fish en zal hier afstacken met overpairs (TT/JJ/QQ), met draws en waarschijnlijk ook wel met een hand als 9T/ 9J/.
      M.a.w. soms sta je achter tegen two pair of sets, maar je zal vaker voorstaan. Nh :)