Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

3,50 18 mans

• MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Push? of toch fold??

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $3.16+$0.34

Stacks:
      UTG MintberryC (3,640)
      CO LeoRogers (10,810)
      BTN nechemia (5,042)
      SB noek9 (3,829)
      BB MuoiMuoiWin (3,679)

Blinds: 200/400 Ante 25

Pre-Flop: (725, 5 players) MintberryC is UTG K:heart: J:club:
      MintberryC folds, 1 fold, nechemia raises to 800, 2 folds

Final Pot: 1,525

nechemia wins 1,525 (net +700)
  • 9 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Hangt voor mij veel van villlain's en je eigen image af.
      Als je vrij tight image hebt, en villains ook vrij tight overkomen, durf ik deze al eens te jammen. Maar meestal fold ik.
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Door de redelijk gelijke stacks en de buble moet je hier in deze situatie best wel tight zijn denk ik en ik gooi de KJo daarom ook weg.

Denk dat ik KJo fold en iets van het volgende push:
      99+ KQs AQ+ AJs+
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ik jam dit wel
    • bembere
      bembere
      Bronze
      Voor mij zou dit vaak afhangen van hoe de villian speelt .
      Heb jij hem als reg staan of is het een "fish" die wilt stelen maar niet zijn hele stack op het spel wilt zetten.
      Maar alsnog denk ik dat je hier met deze stack nog wel vrij gemakkelijk ITM komt , en er betere spots voor jou aankomen
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Heb op mijn tegenstanders geen reads ofzo....maar het is de $3,50, dus de kans dat het fishes zijn is vrij groot.

Het lijkt erop dat de meningen vrij verdeeld zijn. Mijn mening over de hand is redelijk vergelijkbaar met de mening van Havikjo, alleen zou ik hier KQs nog achterwege laten, omdat ik het idee heb dat, vooral op deze stakes, villains geneigd zijn om teveel Ax handen te callen/reshoven, en je met KQs nog steeds achter staat tegen A2o.

Misschien dat 1 van de coaches hier eens over kan buigen?

Alvast bedankt,
      Thomas
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Jam imho. Villain heeft nu een prachtige stack die zet echt niet 75% ervan op 't spel met A7- zo vlak voor de bubble. :P
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      Het MintberryC,

Allereerst denk ik dat sommigen deze post misreaden. Het gaat erom of je hier UTG moet pushen. De raisende Vilain heeft dus niets met deze hand te maken.

Je zit hier met 8bb, dus na de blinds heb je nog wel goede FE. Bovendien heb je 2 spelers die net zp short zijn als jij. Tijd om voorzichtig te doen dus, als er nog veel spelers in de pot zitten.
      Ik denk dat je hier rond de 99+, AJs en AQ+ kunt pushen.

Situatie zou anders zijn als je 2 bb minder had of als de andere stacks allemaal wat groter waren waardoor je meer risico zou moeten nemen.
      als je hier bijv. 2400 zou hebben zou je na de blinds een hele slechte positie hebben met 4bb left. Dan zou ik veel eerder gaan voor een ruime push.
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Lol ik misreade deze post inderdaad. Dacht dat je op de button zat, omdat deze naam vetgedrukt stond lol :D
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      @ steambull je denkt dat randoms op de $3s zo wijd callen op de bubble dat je die range wilt hanteren?