poker 770 bonus probleem

• fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      HAllo ik heb mer via pokerstrategy dus geregistreerd bij poker770. Ik zie dat mijn account wordt getracked dus alles is normaal verlopen.

Jullie zijn maw een affiliate van poker770 en in de bonusinstructies voor deze room zie je een aanbieding voor een 200% bonus en een extra 10% bonus als je stort met bijvoorbeeld moneybookers ( wat ik heb gedaan)

de 200% bonus wordt gereleased in stukjes van 5 $ voor elke 350 poker770 points

de 10% bonus wordt gereleased in 2$ stukjes voor elke 150 poker 770 points. ( ik heb deze via support geactiveerd)

Mijn probleem : verdiende punten : 439.80

Ik heb nog maar 1 keer een uitbetaling gekregen van 2$.. ( van de 10% bonus) ,
  • 6 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      He Fortunewheel.

De fdb en 10% bonus voor het storten via moneybokkers/skrill zijn idd lastig(zo goed als niet) vrij te spelen op de lagere limiten. En dus zeker als je gebonden bent aan brm restricties zal je ervan moeten uitgaan dat je ze niet in hun geheel zal kunnen vrijspelen.
      Daarnaast kan je volgens mij maar een bonus tegelijk clearen dus.
      Dus je zal nu denk ik eerst de 10% bonus van moneybookers moeten vrijspelen en dan de fdb.
      Als je zeker wil weten hoe het zit en hoeveel punten je voor de bonusses hebt vrij gespeel kan je ook ff een mailtje sturen naar support@poker770.co.uk.
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Ik heb het al uitgepluisd hoe het zit. Valt wel mee hoor wat het clearen betreft. Anyways. Het zit zo. Eerst kreeg ik een 2$ increment , afkomstig van de 10 % bonus via moneybookers , vervolgens kreeg ik een 5$ increment afkomstig van de 1st depo bonus. Ik denk dat het zo om en om afwisselt. Na 500 punten had ik dus 2$ + 5$. 2$=150 punten, 5$=350 punten. Er is wel een nadeel aan dit systeem als je de puntjes berekent. De 2$ speel je vrij aan 75 punten per $ en de 5$ van de 1 st depo speel je vrij aan 70 punten per dollar. Als je dus geen big player bent kun je volgens mij die 10% van moneybookers best niet gebruiken want op het einde van de rit moet je gewoon veel meer punten clearen.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Er zit volgens mij ook verschil in Poker770 points en poker770 status points
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Ik heb iets ontdekt ivm de bonus dat me echt enorm verontrust als ik gelijk heb. De 200% bonus wordt vrijgelaten in stukjes van 5$ .

Mijn laatste bonus stukje kreeg ik 2.99 euro ( mijn acc is in euro) .

3 euro = 4.01 $. Diefstal van poker 770 als je het mij vraagt
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
      Ik heb iets ontdekt ivm de bonus dat me echt enorm verontrust als ik gelijk heb. De 200% bonus wordt vrijgelaten in stukjes van 5$ .

Mijn laatste bonus stukje kreeg ik 2.99 euro ( mijn acc is in euro) .

3 euro = 4.01 $. Diefstal van poker 770 als je het mij vraagt
      Mail ze dan ff
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      ofwel is het diefstal ofwel ben ik erg dom. het laatste lijkt me waarschijnlijker dan het eerste. Na een mailtje te hebben verstuurd blijkt dat de 10% extra bonus eerst moet worden vrijgespeeld waarna je begint aan de first depo bonus. verklaart veel. Zou wel helpen als Ipoker dit duidelijker omschrijft vanwaar de bonusdollars vandaan komen. In elk geval einde rant. My bad