RobbieV Reviewt Jouw MTT Spel

• RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Vorige week is er een video van mij online verschenen waarin ik het spel van PokerStrategy lid Gangstahhh uitgebreid bespreek. Het is uiteindelijk een 6 delige serie geworden waarin ik in elke spot bespreek waar we een beslissing hebben en probeer ik daar de optimale line te bepalen met de info die we hadden.

Nu wil ik een oproep doen aan jullie om jouw MTT spel door mij te laten reviewen. Ik ben op zoek naar nieuw materiaal om MTT reviews te maken. Ik wil in mijn volgende review een aantal topics naar voren laten komen. Onder andere het spelen van pocket pairs met minder dan 15bb, 15-30bb, 30-50bb-50bb+. Het spelen van SC uit de blinds in multiway pots. En wanneer je vrij los kunt 3betten en folden/callen vs een reshove.

Daarnaast probeer ik natuurlijk alle leaks uit je spel te halen, zodat jij er persoonlijk ook veel van zult leren.

Ik ben op zoek naar verschillende formats:
      - Deepstack MTT's
      - 6Max
      - De STD regular MTT.
      - Geen turbos en enkel NLHE.

Het is natuurlijk het beste als je wat dieper in het toernooi komt, zodat ik flink wat handjes heb om te bespreken. Je hoeft hierbij natuurlijk niet altijd de finale tafel te halen. Een MTT waar je bijvoorbeeld rond de bubbel strand is ook erg goed materiaal voor mij.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik er weer een mooie serie van kan maken voor jullie.
  • 13 antwoorden
    • Champi888
      Champi888
      Silver
      waarom geen turbo? X(
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      GL Robbie
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ik denk dat ik wel wat mtt's kan doorsturen.
      Maar heb geen holdemmanager of iets dergelijks.
      Kan ik de files gewoon via mail doorsturen (copy-paste uit de "history")?
      Vriendelijke Groet,

RocknRollAd :f_love:
    • 9toFive
      9toFive
      Bronze
      Ik heb 3 mtt's uitgekozen die leuk zijn om te reviewen.

-100$ sunday kickoff hier word ik uiteindelijk 22e
      -11$ rebuy die ik uiteindelijk win
      -22deepstack freeze-out waar ik 2e word.

http://www.megaupload.com/?d=5T8NLK6Q

Als ik het mij goed herinner is volgens mij de 11$ rebuy het interessants, omdat hier redelijk wat spots langs zijn gekomen en je slightly deeper zit. Maar denk dat ze alle drie de moeite waard zijn.

Verder heb ik ook nog een video, waar ik 3 finale tafels tegelijk heb van een 1$rebuy (10.000 man) een 20 freezeout en een 20 rebuy. Als je interesse hebt kan ik deze uploaden.

edit: verkeerde 11rebuy geüpload dit is de goeie http://www.megaupload.com/?d=JVDQ3L2A
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 9toFive

Als ik het mij goed herinner is volgens mij de 11$ rebuy het interessants, omdat hier redelijk wat spots langs zijn gekomen en je slightly deeper zit. Maar denk dat ze alle drie de moeite waard zijn.

Verder heb ik ook nog een video, waar ik 3 finale tafels tegelijk heb van een 1$rebuy (10.000 man) een 20 freezeout en een 20 rebuy. Als je interesse hebt kan ik deze uploaden.
      Doe aub deze mtt's, Robbie
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      En dan silver maken :coolface:
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Oorspronkelijk gepost door 9toFive

Doe aub deze mtt's, Robbie
      +1
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Okay, zal er sowieso naar kijken. Ik wil de thread nog tot zaterdag open laten en dan begin ik er gelijk aan :) Dus voor wie nog interesse had om te posten vooral snel doen.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Hoi, ik heb er ook 3 uitgezocht. Ik denk dat ongeveer alle mogelijke foutjes er wel inzitten. Slechte calls, sizing, limpen, hand overspelen, HU te diep all in met slechte hand, heel veel geluk hebben, etc.
      Ik heb wel enkel .txt bestandjes. Geen idee of je er wat mee kan! Ik heb namelijk geen holdem manager of iets dergelijks.
      Ik had er ook graag eentje van gisteren bijgezet, die ik uiteindelijk won, maar waarin ik eigenlijk verschrikkelijk slecht gespeeld had, maar helaas, bestand stopt bij 5-handed spel.

http://www.megaupload.com/?f=MMQSRZ7S

Grtz. RocknRollAd, die nu wellicht voor sommige plays een " :f_biggrin: " stempel zal krijgen :D
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Thx voor alle inzendingen alvast! Ik ga er zaterdag naar kijken en gelijk mee aan de slag.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Heb er nog 1 op skype voor je staan :)
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Nogmaals bedankt voor de inzendingen hier en op Skype. Ik heb genoeg materiaal om ff druk aan de slag te gaan. Het zal wel even duren voor ze online komen aangezien er nog 2 hopelijk epic series eerst gereleased worden.

De eerste is een 5-6 delige review van Gangstahh zijn ship in 25k guaranteed waarvan ik deel 1 hier al eerder gelinked had. Daarna komt er een 7 delige serie van de Sunday 500 Sunday Million en Sunday warmup aan, waarvan 3 delen duo commentary met EliasVeritas heeft.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Heb nog wel materiaal om te reviewen mocht je ooit te kort komen.