Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl4: Jj

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Villian is een echte limper. Krijg eindelijk iets wat ik tegen hem kan gebruiken. Ik denk dat ik op deze manier de meeste value eruit getrokken heb. Bij geen 3-kind op de turn had ik waarschijnlijk gefold.

OnGame - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (MP+1): $3.47
      LP: $4.23
      CO: $2.27
      BTN: $1.53
      SB: $2.41
      BB: $2.82
      UTG: $1.37
      UTG+1: $4.51
      MP: $1.60

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has J:club: J:spade:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.16, fold, fold, fold, fold, BB calls $0.12

Flop: ($0.34, 2 players) 4:diamond: Q:club: 8:club:
      BB checks, Hero bets $0.18, BB raises to $0.36, Hero calls $0.18

Turn: ($1.06, 2 players) J:diamond:
      BB bets $0.28, Hero raises to $1.90, BB raises to $2.30 and is all-in, Hero calls $0.40
  • 2 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik zie in deze hand geen limp maar ga er dus vanuit dat villain wat passive speelt door dat je hem vaak ziet limpen preflop en dan callen wss.
      Je hebt idd goeie hand en preflop is fine. Nu is deze flop wel goed als villain redelijk fold2cbet heeft maar anders check ik dit toch behind. Een minraise van een passive villain is daar meestal sterk en ik fold op de flop. Nu ben je lucky om je set te hitten op de turn en ga je ofc broke, maar imo zou je nooit op de turn moeten geraakt zijn. Een raise naar 1$ op de turn vind ik trouwens vet genoeg, je krijgt het er toch in en dan heeft villain nog het gevoel dat hij wat kan shoven buiten het rostje dat onder zijn kont ligt bovenop jouw raise.

Nudus, je moet tegen zo'n soort villains eerder wachten op een goeie hit op de flop om bet bet shove te spelen imo. Krijg je veel meer value van op lange termijn, want zo'n gasten doen je anders zwaar tilten met hun gehitte Q8 waar jij jouw goeie starthand had moeten folden op de flop tegen zijn minraise.

Vind dit zelf overigens altijd ook rottige situaties, maar kies er toch voor om daar te folden aangezien een passive villain daar op de flop al minraised, en dus wel gaat doorvuren. Je gaat daar dus een heel dure showdown tegemoet met je matige hand, niet aan te raden :)

Xeno
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Ik zie in deze hand geen limp maar ga er dus vanuit dat villain wat passive speelt door dat je hem vaak ziet limpen preflop en dan callen wss.
      Je hebt idd goeie hand en preflop is fine. Nu is deze flop wel goed als villain redelijk fold2cbet heeft maar anders check ik dit toch behind. Een minraise van een passive villain is daar meestal sterk en ik fold op de flop. Nu ben je lucky om je set te hitten op de turn en ga je ofc broke, maar imo zou je nooit op de turn moeten geraakt zijn. Een raise naar 1$ op de turn vind ik trouwens vet genoeg, je krijgt het er toch in en dan heeft villain nog het gevoel dat hij wat kan shoven buiten het rostje dat onder zijn kont ligt bovenop jouw raise.

Nudus, je moet tegen zo'n soort villains eerder wachten op een goeie hit op de flop om bet bet shove te spelen imo. Krijg je veel meer value van op lange termijn, want zo'n gasten doen je anders zwaar tilten met hun gehitte Q8 waar jij jouw goeie starthand had moeten folden op de flop tegen zijn minraise.

Vind dit zelf overigens altijd ook rottige situaties, maar kies er toch voor om daar te folden aangezien een passive villain daar op de flop al minraised, en dus wel gaat doorvuren. Je gaat daar dus een heel dure showdown tegemoet met je matige hand, niet aan te raden :)

Xeno

Helemaal mee eens!!! Mocht je nog vragen hebben over bovenstaande uitleg, post ze gerust!