11$ A9o resteal?

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 11 Tournament, 125/250 Blinds 25 Ante (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB (t17585)
      UTG (t3975)
      UTG+1 (t28015)
      MP1 (t4225)
      MP2 (t16640)
      MP3 (t8117)
      CO (t16586)
      Button (t24646)
      Hero (SB) (t6209)

Hero's M: 10.35

Preflop: Hero is SB with 9, A
      3 folds, MP2 bets t625, 3 folds, Hero ?

Total pot: t1725

Villain leek hier tight te zijn, eerste hand die hij opent in stuk of 25-30 handjes, maar ik heb hier FE en een redelijke hand dus leek mij wel goede spot om te restealen?
      En als ik hier dan resteal, shove > raise ?
  • 5 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      dit fold ik omdat je een ongemakkelijke stack hebt om er zomaar in te shoven imo. En ik denk dat zen range de jouwe wel beat heeft.
      3bet fold is volgens mij helemaal al niet goed omdat je teveel van je stack investeerd dan.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Raisen vind ik ook niet echt een optie gezien je hier toch voor maximum fold equity gaat.

Met welke range denk je dat MP2 opent?
      Met welke range callt hij je shove?
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Villain leek hier tight te zijn...om te restealen?
      Als villain tight is, is hij per definitie niet aan het stealen, al zeker niet vanuit MP2. Je kan dus moeilijk over restealen spreken... In deze spot denken van te 3bet bluffen is nogal erg FPS imho.

Dit is dan ook een snapfold. Maar je kan idd ook gewoon eens de rangen toepassen zoals Elias suggereert. Ben vrij zeker dat je dan concreet bewijs hebt dat fold>shove.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Zonder verdere info fold ik.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Villain leek hier tight te zijn...om te restealen?
      Als villain tight is, is hij per definitie niet aan het stealen, al zeker niet vanuit MP2. Je kan dus moeilijk over restealen spreken... In deze spot denken van te 3bet bluffen is nogal erg FPS imho.

Dit is dan ook een snapfold. Maar je kan idd ook gewoon eens de rangen toepassen zoals Elias suggereert. Ben vrij zeker dat je dan concreet bewijs hebt dat fold>shove.
      Waarschijnlijk is het hier sws fold>shove maar het de aanname van tight is geen steal klopt maar deels. Want waarschijnlijk fold hij nog wel een groot deel van zijn openrange, wat het in feite toch weer een steal maakt aangezien henkie hier wss nooit gaat flatten