$5,50+R, middle stage, pp Q

• BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Geen reads of stats op villains.

UTG2:
      7662
      Hero:
      14450
      MP1:
      11910
      MP2:
      14532
      MP3:
      6570
      CO:
      36746
      BU:
      19109
      SB:
      8862
      BB:
      11683

SnG-MTT $ 5.50 (1292 Players)
      125/250 No-Limit Hold'em, Ante 25 (9 Players)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105.40920.2 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is UTG3 with Q :heart: , Q :club:
      UTG2 folds,
      Hero raises 275 to 525, 4 fold, BU calls, SB calls, BB folds

Flop: (2050) J :club: , T :heart: , 6 :diamond: (3 Players)
      SB checks,
      Hero bets 900,
      BU raises 2100 to 3000, SB folds, Hero ?

Dacht niet dat ie AA, KK of AK heeft vanwege de preflop flat. Blijven over sets, two pairs, top/middle pair en wat (straight)draws.

Wat doen jullie hier? Klein 4betten? Shoven? Callen? Of folden (dat vond ik zelf geen optie:) )
  • 3 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      dit zou je eigenlijk moeten uitrekenen denk ik:) .

maar ik neig hier eigenlijk naar een fold flop. Als hij ergens snapt dat jou range vrij sterk is om in ep te raisen dan gaat hij daar imo AJ niet raisen op die flop. Dus denk dat hij hier QK raised en 2P en sets en mss eens een AJ.

De pot is ook 3 way, dus dan gaan ze nog wat tighter raisen dus dan denk ik vrij zeker dat ik hier fold.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      dit zou je eigenlijk moeten uitrekenen denk ik:) .

maar ik neig hier eigenlijk naar een fold flop. Als hij ergens snapt dat jou range vrij sterk is om in ep te raisen dan gaat hij daar imo AJ niet raisen op die flop. Dus denk dat hij hier QK raised en 2P en sets en mss eens een AJ.

De pot is ook 3 way, dus dan gaan ze nog wat tighter raisen dus dan denk ik vrij zeker dat ik hier fold.
      Ik ga ongeveer akkoord.
      Ik denk inderdaad dat villain niet vaak slechtere handen voor value raist.
      Bovendien denk ik ook dat hij je hier bijna nooit gaat bluffen met air.

Hebben we nog SD en sterkere valuehanden. Daar doe je het vrees ik niet goed genoeg tegen.
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Ik vind het lastig, een overpair wegleggen op zo'n flop. Anyway, ik heb de flopbet gecalld met het idee om op elke blank turn all in te gaan. Mijn idee was namelijk dat hij meer draws dan made hands in zijn range had. De turn was de vier van diamonds en ik werd verslagen door KK (wat ik dus zeker niet had verwacht vanwege de preflop actie:) ).

Elias, nogmaals bedankt voor het bespreken van deze en andere handen in de coaching; was erg leerzaam.