nieuwe challange

• dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Ik heb zojuist mijn toernooiwinsten uitgecashed op titan en wil gaan werken aan mijn tilt gedrag.

Om controle voor mezelf te houden ga ik in dit topic zoveel mogelijk sessies posten. Zeg maar dat als ik tilt ik aan de publieke schandpaal genageld word :P

40 dollar begin ik, op .25/.50 FR limit.

Waarom zo laag hoor ik sommige mensen denken, omdat ik hier veel vaker tegen outers aan zal lopen, en ik dus beter op mijn spel moet letten.

Wish me luck!
  • 25 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      juiste BRM is dit wel niet voor 0,25/0,5 FR limit :)
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      lol, dat weet ik, maar als ik nog lager ga spelen, dan kan ik het net zo goed nu opgeven, eenmalig heb ik zoveel geduld opgebracht om nu een flinke BR te krijgen. Nu moet ik gaan werken aan tilt, niet aan mijn BR management :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      limit tilt ik nooit, weet niet waarom maar het voelt gewoon logisch dat je zo vaak verliest :P

Op no limit daarentegen doe ik altijd maar snel alt+f4 om me van erger te beschermen
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      nou mijn eerste sessie zit erop, en ik heb nog niet getilt;)

Ik begin alleen wel twijfels te krijgen over mijn eigen skills.
      .25/.50 FR FL, 4 tafels, en na 1 uur $0.40 cent winst hahahaha ?(

Goed, nieuwe 1 urige sessie komt vanavond of morgen

(beetje saaie update, maar er kwam geen 1 handje waar ik echt en bad bead kreeg of er 1 uitdeelde, t ging een beetje volgens het boekje)
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Dan heb jij het foute boekje :p;) hehe
      Achja, iedereen heeft zo die dagen he..
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      wtf, ik krijg a-a op 3 van de 4 tafels en ik ben timed out op alle 4 de tafels????
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      wtf, ik krijg a-a op 3 van de 4 tafels en ik ben timed out op alle 4 de tafels????
      misschien een ander platform kiezen...
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Kun je dat niet laten uitzoeken?

Z.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Kun je dat niet laten uitzoeken?

Z.
      pokerstars heeft een goeie service, krijg je een programma waarmee je manueel servers kan zoeken, werkt vaak wel. Als het niet werkt dan ligt het vaak aan je eigen verbinding.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      Als je hier niet op tilt, dan ben je al aardig gevorderd met je tilt management.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      lol, inderdaad, daar sla je van op tilt!

Vind de opmerking van Yoghi ook wel erg goed. Ikzelf kan het bij Fixed Limit ook veel beter accepteren. Het gebeurt daar immers zoveel. Ook scheelt het dat je niet een volledige stack kunt verliezen in 1 hand denk ik.

No Limit..... dat is een ander verhaal. :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik snap t commentaar, maar ik ben zo vreselijk slecht op low limit NL cashtables (zeker FR, heads up is wel ok) dat dat niets te maken heeft met tilten, maar meer gewoon mijn onkunde :P

EDIT:
      Uhm, is er iemand vrij om even handen te bekijken, ik schijn niet in staat te zijn om .25/.50 limit winnend te spelen :(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Post je handen in de Fixed Limit sectie. Makomar is zeer goed in het helder en duidelijk uitleggen van Fixed Limit.

Wanneer je hier goed gebruik van maakt zal je spel enorm vooruit gaan.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik ben sinds eergister van 4 naar 8-10 tafels gestapt, en dit bevalt me veeel beter. mn winst is met een grote sprong omhoog gegaan. van $40 naar $70 in 2 dagen.... op 0.01/0.02 limit en ik speel met $1 buy-in.

Nu zullen er een stel zeggen das een foute buyin maar voor mij werkt het lekker. Op 8-10 tafels heb ik het nog druk, moet nog wennen maar ik houd het wel bij. Ik speel vrijwel alleen AA/KK/QQ/JJ/AKs/AQs. Op deze limiet is het niveau zo laag dat je 8/10 keer kassa hebt, en regelmatig heb je 3/4 mensen die met je all in meegaan. Ik heb nog geen stats maar ik schat ze vrij hoog in op het moment :) .

Ik ga zo nog even door, waarschijnlijk ga ik ff naar 0,02/0,04 want waar ik nu zit zie ik voort veel dezelfde spelers die liever folden als ik bet :(
      Zo doorgaan tot $150 dan ga ik naar NL10.

Deze keer do ik niks overhaast, met zo min mogelijk risico doorgrinden, ik heb alle tijd :D

Hmm zie nu dat je limit bedoeld.... Heb ik niet zoveel ervaring mee, dus weet ik niet of dit ook werkt. maar mijn punt is, meer tafels op lager limiet.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      waarom doe je dan niet 2$ buy in? dan verdien je meer :D
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      waarom doe je dan niet 2$ buy in? dan verdien je meer :D

Heb ik wel aan zitten denken. Zal straks wel eens een sessie doen met $2 buyins. op 02/04c.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      duhude, doe dan 2$ by in op .01/.02, dan verdien RELATIEF meer bedoel ik.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      duhude, doe dan 2$ by in op .01/.02, dan verdien RELATIEF meer bedoel ik.

lol, gisteravond dus sessie gespeeld met $2 buyins en wat denk je, $10 velies.... lol met precies dezelfde speelstijl als voorheen.....

alleen superhanden waarmee ik keer op keer tegen een flush/straight aanloop op turn/river :P

daarom deed ik dus voorzichtig :( downswings komen bij mij altijd op verkeerde moment.

Het ergste is dat als ik verlies, ik eigenlijk alleen tegen donks verlies die met hun 47s al je bets negeren en dan ook nog winnen..... ik zie vrijwel nooit een showdown met iemand die gewoon de hele tijd voorlag :( dat is wel frustrerend.
      Het ligt niet aan mijn spel, het is meer de onwetendheid van de meeste spelers die ze regelmatig een grote pot opleverd terwijl ze helemaal niet in die hand horen te zijn.

Terwijl ik dit schrijf:
      Ik krijg JJ, raise.... 1 caller... flop: 2 5 9.... Ik raise, hij called.... turn 8..... ik all, hij called...... meneer toont 5d8c..... Hij called 2 raises met 58o en komt er gewoon mee weg. Dit gebeurt vaker dan me lief is op Titan....

Dit zijn de standaard handen die ik verlies....

Werkt aan 2 kanten, het kan irritant zijn als het paar keer achter elkaar gebeurt maar ik weet ook dat ik op deze limiet heer en meester ben en dat ik vrijwel alleen verlies van suckouts... (die ik nog net iets te vaak tegen kom)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Meteen hierachter aan krijg ik er weer 2 om mn oren

Ik krijg AA, tegenstander KJ, hij krijgt niks op de flop, ik push, meneer called. hij krijgt runner runner straight.

meteen een hand erna

ik krijg QQ tegenstander 54.. ik raise, hij called... flop: 294.... ik raise hij called.... turn: 3.... ik all in, hij called..... River: A..... meneer wint met runner runner straight.

Dit soort onzin heeft me in 2 sessies nu bijna $20 gekost....... downswing?????
      Ik twijfel geen moment aan mijn eigen spel, maar dit is gewoon frustrerend....
      Meeste mensen zijn blij met AA/KK. Op het moment word ik bang als ik ze krijg... lol

Ik heb een week lang 8-10 uur per dag gegrind om mijn bankroll weer een beetje stabiel te krijgen, en heeeel langzaam met zo'n 5 euro per dag lukte dat ook. Niks upswing, gewoon SSS, met heel wat ups and downs....
      Een upswing heb ik nog nooit meegemaakt. Downswings wel... meer dan een :(
      en dan op zon manier in 2 sessies bijna 1/4 van mn bankroll weer kwijt ga ik me afvragen hoe tight je dan wel niet moet spelen om eens een keer fatsoenlijk winst te maken. In plaats van keihard grinden, om vervolgens in een paar uur zo'n gruwelijke kuthanden te verliezen dat je weer opnieuw kunt beginnen.

Ik vind het niet erg te verliezen tegen een betere speler, maar deze donks word ik gewoon strontziek.

/whine off

:P
    • 1
    • 2