NL6: KTs in unraised pot

• Orodin
      Orodin
      Bronze
      Pacific, $0.03/$0.06 No Limit Hold'em Cash, 7 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

MP2: $8.57 (142.8 bb)
      MP3: $11.41 (190.2 bb)
      Hero (CO): $6 (100 bb)
      BTN: $13.87 (231.2 bb)
      SB: $13.26 (221 bb)
      BB: $6 (100 bb)
      MP1: $8.04 (134 bb)

Preflop: Hero is CO with T K
      MP1 calls $0.06, MP2 calls $0.06, MP3 calls $0.06, Hero calls $0.06, 2 folds, BB checks

Flop: ($0.33) T 9 4 (5 players)
      BB bets $0.06, MP1 calls $0.06, MP2 calls $0.06, MP3 calls $0.06, Hero raises to $0.42, 2 folds, MP2 calls $0.36, MP3 folds

Turn: ($1.35) 3 (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $0.67, MP2 calls $0.67

River: ($2.69) K (2 players)
      MP2 bets $1.34, Hero ???

-----

Preflop limp ik mee, omdat er al aardig wat limpers zijn. Leek me een hand waarmee dat wel kon. Is isoleren beter?

Flop: Ik hit toppair met een goede kicker. Er wordt geminbet, iedereen callt. Leek me beter om hier te raisen om bijvoorbeeld HU te komen. Dat lukt, en ik speel de rest van de hand IP.

Turn: Verandert niet veel dus ik bet een halve pot. Had denk ik iets meer mogen zijn omdat er nu iets meer draws liggen.

River: tja, de belangrijkste vraag: call of fold?
  • 2 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Bet op de turn mag idd groter en vind idd ook dat je de flop moet gaan raisen.
      Voor de rest zou ik denk ik de river wel nog callen. Die runner runner flush zit niet zoo vaak in zijn range, want hij called you flopraise na de minbet gecalled te hebben. Dit zegt mij dat hij geen sterke hand heeft. Overigens gaat hij op de flop of turn raisen met elke set en hou je dus enkel de 10x :club: :club: combos over. Hij donkt nu halve pot en ik vind daar zeker wel een call. Twijfel zelfs nog over de optie om te gaan klein raisen... Maar in game zelf denk ik dat ik wss ook gewoon zou callen en op 'safe' spelen. Je hebt daar namelijk alle 2pairs beat (109, K9)

Xeno
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Bet op de turn mag idd groter en vind idd ook dat je de flop moet gaan raisen.
      Voor de rest zou ik denk ik de river wel nog callen. Die runner runner flush zit niet zoo vaak in zijn range, want hij called you flopraise na de minbet gecalled te hebben. Dit zegt mij dat hij geen sterke hand heeft. Overigens gaat hij op de flop of turn raisen met elke set en hou je dus enkel de 10x :club: :club: combos over. Hij donkt nu halve pot en ik vind daar zeker wel een call. Twijfel zelfs nog over de optie om te gaan klein raisen... Maar in game zelf denk ik dat ik wss ook gewoon zou callen en op 'safe' spelen. Je hebt daar namelijk alle 2pairs beat (109, K9)

Xeno
      Ik kan me hier voor het grootste deel bij aansluiten. Preflop kan je meelimpen, alhoewel ik hier ook wel vaak zal isoleren. Het hangt een beetje af van de limpers (folden ze vaak tegen c-bets of niet), en dan met name de eerste limper.

De flopraise vind ik prima.

Op de turn had je inderdaad groter moeten betten aangezien je value wil van draws en slechtere Tx handen.

Op de river zal je volgens mij eerder tegen QJ aanlopen dan tegen een flush.
      Tegen een goede speler waar ik stats van heb zou ik hier af en toe wel een fold kunnen vinden. Tegen een unknown die toch fishy lijkt (limpt mee) zou ik hier wel callen.