Everest SnG's op HEM (lukt niet?)

• Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Goedendag beste lui,

om mijn stats e.d. bij te houden voor gespeelde toernooien bij Everest gebruik ik Hold 'em Manager. Nou wil dit dus niet echt lukken.

Ik speel dan de Double or Nothing SnG's van 6 man op Everest. Helaas geeft HEM voor elk gespeelde SnG $11.00 als buy-in aan. De pay-out klopt ook niet en 5 van de 12 games zou ik nu nog aan het spelen zijn.

In eerste instantie had ik de handhistory (ofwel de software) in het Nederlands staan. Daarom heb ik daarna de software opnieuw geïnstalleerd en op Engels gezet. Ook dit helpt niet. Ik kan gewoon handmatig het toernooistructuur aanpassen, maar je snapt wel dat dit niet echt fijn werken is als je dat elke keer moet doen.
      Heeft iemand misschien een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?

Hieronder zie je nog even een pic. van de zojuist gespeelde games. Er zitten $3.30's, $8.80's en $16.50's tussen. Allemaal 6mans

Met vriendelijke groet,

Bollebeertje
  • 3 antwoorden
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Options -> Settings -> Tourney default buyins ;)
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Ja daar had ik ook nog naar gekeken ja! Maar dat is ook niet handig als je, zoals ik net, 3 verschillende Buy-ins speelt. Als dat dan de enige optie is moet ik het maar zo doen :)
      Het probleem qua uitbetaling klopt alleen nog niet, want ik ben nog steeds 5 games aan het spelen terwijl ik ze allang heb gefinished...
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Nou, ik ben er nu wel uit. Heb van de 12 games alles correct genoteerd :) En het klopt nu idd. Ik vind het wel allemaal omslachtig en ga het ook niet blijven doen :P
      Ik ga eens kijken of HEM2 het dan wel allemaal pakt. Dan sla ik twee vliegen in een klap, leer ik ook met HEM2 omgaan :)

Bedankt voor je hulp smoothkilian