2 de kapitaal.

• jarusso
      jarusso
      Bronze
      Bedankt voor het ingaan op de aanbieding van het extra startkapitaal van PokerStrategy.com.

Helaas kunnen we het extra startkapitaal van $50 niet overzetten naar je Betfair Poker account.

We hebben je account gecontroleerd en het blijkt dat je tijdens de registratie de verkeerde downloadlink hebt gebruikt in plaats van de link die vermeld staat in de downloadhandleiding voor het gratis startkapitaal

Beetje jammer maar klopt niet echt denk ik heb betfair na aanleiding van ps aangemaakt, vandaar deze post even :P

Heb trouwens wel 250 $ en zo nog es 250 $ daar gezet krijg ik dus geen strategy punten omdat ik de link niet heb gebruikt?
  • 8 antwoorden
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      oh nee... Ik heb zonet ook mijn 50$ startkapitaal op partypoker laten zetten, maar heb ook niet die downloadlink van hun gebruikt, ik ben gewoon rechtsstreeks naar de site van partypoker gegaan, en dan een account gemaakt met de bonuscode... hopelijk krijg ik toch de 50$ maar als ik dit van jou lees, vrees ik ervoor :(
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
      oh nee... Ik heb zonet ook mijn 50$ startkapitaal op partypoker laten zetten, maar heb ook niet die downloadlink van hun gebruikt, ik ben gewoon rechtsstreeks naar de site van partypoker gegaan, en dan een account gemaakt met de bonuscode... hopelijk krijg ik toch de 50$ maar als ik dit van jou lees, vrees ik ervoor :(
      Zou het gewoon hier aan de support eens vragen.
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      ""Jouw account is correct getracked en je ontvangt StrategyPoints.""

Dit staat er bij mijn betfair acount Beetje raar dan niet , dat ik niet volgens de link van ps heb aangemaakt :tongue:

Of heeft dit er niks mee te maken ?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
      als er een bonuscode is maakt het niet zo uit maar dit is bij betfair niet het geval.
      bij betfair ga je naar een referral link waarmee je de client download en dat wordt geregistreerd bij welke affiliate je dan je account zal aanmaken. Hiervoor moet je dus je cookies verwijderen omdat er anders iets mis kan gaan bij het tracken van de gedownloade client naar de affiliate downloadlink.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Jarusso,

Het kan wel zo zijn dat je alsnog StrategyPoints verdient en je account gekoppeld is, afhankelijk van welke link je gebruikt hebt bij het aanmaken van je account.

Het gebeurt wel eens dat mensen voor het startkapitaal niet de link uit de quizpagina, of de e-mail gebruiken, maar naar de sectie pokerrooms gaat om de account aan te maken.

Dit zijn echter de handleidingen voor de first deposit bonus. Deze codes zijn anders dan die voor het startkapitaal. De account is in dat geval wel gekoppeld en je kunt gewoon punten verzamelen en meespelen in onze promoties daar.

Het is dan echter helaas niet mogelijk om in dat geval het startkapitaal te ontvangen omdat het over het algemeen niet meer mogelijk is om de "setup" van je account te laten veranderen door de pokerroom.
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      Deze was duidelijk :D

Oke dan blijf ik er wel spelen zolang ik sp verdien.

Beetje jammer van de 50 $ STELLETJE OPLICHTERS :D :D :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door jarusso
      STELLETJE OPLICHTERS :D :D :D
      Great result!!!

:coolface:
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      neem me woorden terug :P

Was maar joke ,had zeezouts artikel gelezen ;)