Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Battle of the Planets Leaderboards

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Het werd een keer tijd... gisteren werd mijn ass vreselijk gekicked op de cashtafels en ik dacht... wtf m4c... je moet gewoon weer even de SNG's gaan doen en skip je supernova idee (voor 2012) ... ik heb voor het eerst de leaderboards gehaald in de small orbit. Met nog 40 te gaan (die ik niet maar ga doen voor morgenochtend) zou ik met deze mindset de high orbit ook wel halen maar ben iig wel redelijk trots op mezelf.

Helaas is het geen ticket waard voor de battle of the planets waard maar toch wil ik kijken of dit mogelijk is op korte termijn.
      Eigenlijk zijn de 18 mans redelijk makkelijk te beaten als je maar tight genoeg bent. Ik twijfel overigens hardop over de waarde van ICM in de SNG omdat de chipshoeveelheid in zulke SNG's veel minder zegt dan in een MTT. Wellicht ook een reden voor discussie voor de SNG-ers/PokerStrategy?. Mijn spel is overigens meer optimaal bij 10 tafels tegelijk dan bij 20 zoals net (toch nog goed voor 309 punten) al kan ik dat nog niet helemaal staven omdat ik veel achtergrondruis had in de laatste sessie.

O well... morgen iig een leuke avond voor de boeg met een klein/groot toernooi en een leuke straddle met de community :) ik kijk er naar uit mensen. Prettig weekend nog verder en tot morgen!
  • 3 antwoorden
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Ik vorige week 24 tafelend low orbit 5e geworden en high orbit gedeeld 14e. Denk niet dat hoeveelheid tafels uitmaakt (zolang je maar goed speelt), je moet gewoon super hot runnen.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ERDWW
      Ik vorige week 24 tafelend low orbit 5e geworden en high orbit gedeeld 14e. Denk niet dat hoeveelheid tafels uitmaakt (zolang je maar goed speelt), je moet gewoon super hot runnen.
      Mwah... dat wel maar je hebt net iets meer tijd om na te denken over villain's acties... bij 10 heb ik nog redelijk veel tells en bij 20 (en een jengelde 1.5-jarige die niet getroost wil worden) speel ik minder optimaal. Is dat toernooi trouwens leuk wat je kunt doen? :)
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Oorspronkelijk gepost door ERDWW
      Mwah... dat wel maar je hebt net iets meer tijd om na te denken over villain's acties... bij 10 heb ik nog redelijk veel tells en bij 20 (en een jengelde 1.5-jarige die niet getroost wil worden) speel ik minder optimaal. Is dat toernooi trouwens leuk wat je kunt doen? :)
      ja zit super veel value in.. grote prijzepot met heel klein deelnemersaantal. Alleen t is een shootout wat ik zelf wat minder leuk vind.