Video - Be my guest

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Ik wil binnenkort een videoserie maken waarin ik samen met een lid van PokerStrategy.com handen naloop of zaken bespreek.

Ik zoek hier dus naar mensen die zich aanmelden om zo'n video te maken. Wanneer hij precies online komt weet ik niet, maar dat maakt ook niet zoveel uit.

Het voordeel voor de speler in kwestie is dat hij wat gratis coaching krijgt. Meld je hier dus aan in dit topic met de volgende zaken:

Gametype: 45mans, 180mans, MTTs, andere zaken wellicht in overleg
      Stake: $0.00 - $55.00
      Soort video: live sessie, HH sessionreview, bepaalde handen, theorie
      Idee: (Geef een omschrijving in het geval het om een theoretische video gaat)
  • 7 antwoorden
    • Champi888
      Champi888
      Silver
      Hier wil ik mij wel graag voor opgeven. Ik speel MTT en de 180 mans op stars en MTT op 888.
      Op stars krijg ik het niet voor elkaar om de MTT winnend te spelen dus zou mooi zijn hier eens naar te kijken.
      Speel vrijwel alleen turbo.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Gametype: 45mans
      Stake: $1.50 / 3.50
      Soort video: live sessie/HH sessionreview,

Dit is mijn maingame. Zit momenteel ook in een challenge maar vaak na een slechte sessie aan mijn spel gaan twijfelen terwijl ik zoveel mogelijk de video's probeerde volgen. Merkte dat ik na een slechte sessie heel veel moeite begon te krijgen met ATC spots en andere.

Hoop eindelijk van die twijfel af te komen en mijn leaks weg te werken door middel van commentaar en tips op mijn spel waardoor ik ondanks dat ik verlies het een +ev push is.

Zit er ook over te denken om eventueel betaalde coaching te nemen dus dit zou mijn twijfel weg kunnen werken :P slijmslijm
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Ik speel al een tijdje de 45mans en 180mans op Stars, maar ik weet dat er nog meer dan genoeg aan mijn spel te verbeteren is.

Bij deze zou ik me dus ook beschikbaar willen stellen :f_biggrin: .
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      speel zowel 45 mans als 180 mans als mtt's vooralsnog niet echt suc6vol momenteel :facepalm: maar weet zeker dat dat na een live sessie of HH review van de altijd bescheiden Don helemaal goed moet komen.
      Wil me dus bij deze graag aanmelden :f_biggrin:
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Gametype: 45mans
      Stake: $1.50 / 3.50
      Soort video: HH sessionreview

Hey Bart,
      Als jij mij kan leren nashen of icm-men, dan zou mijn winrate echt sky-rocketen!!

Hero op UTG: keuze uit 2 handen om te shoven:
      1) A :diamond: 7 :spade:
      of
      2) J :heart: T :club:

:f_biggrin:
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      bump
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Ik ben natuurlijk voor alles in.

We kunnen wel wat 7$s 45s doen bij jou en dan live sessie en later reviewen etc.

Gametype: 45mans en miss aantal turbo MTTs
      Stake: $7 - $15
      Soort video: live sessie, HH sessionreview, bepaalde handen, theorie (kan allemaal)