FIFA 12 makes me tilt

• darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      De laatste tijd irriteer ik me echt kapot aan FIFA12. Ik zal een paar voorbeeldjes geven en mocht iemand het herkennen, let me know, anders ligt het aan mij.

- spelers die passes totaaaaal verkeerd geven. Je past naar de flank, maar de speler denkt af en toe..."goh, die in het midden lacht zo mooi, laten we die eens aanspelen". Vaak komt het wel goed, maar in de verdediging kost het me punten.

- een keeper die een verre bal moet geven (echt met vierkantje) past'm gewoon in de voeten van de aanvaller...die natuurlijk scoort.

- een niet geselecteerde speler rent achter een diepe bal aan, je selecteert'm waarop hij even hapert en de aanvaller bij de bal komt...wat een feest.

- een niet geselecteerde speler die als een aap naar een stuiterende bal kijkt tot je'm (vaak te laat) kan selecteren

- aanval met 3 spelers tegen 1. Ik probeer tot 3X toe een bal diep te spelen (met driehoekje, ja) en hij blijft breed passen.

Al dat soort situaties waar dat ding echt niet doet wat ik'm vertel... :rage:

Ik zie al een marketingstructuur bij PS3 waarbij ze zo'n bugs integreren in hun spelen, dan verdienen ze nog meer geld aan kapotgegooide controllers :) :) (voor de naiëve mensen onder jullie, dit is niet gemeend).
  • 5 antwoorden