Nl20: Tt

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik heb hier een stack van bijna 40BB omdat ik net een all-in gewonnen had en nog de laatste gratis handjes wou afspelen totdat de blinds komen. Zojuist had ik met AK all-in gewonnen tegen A5s van de villain die hier nu wint, dus ik weet dat het een rare speler is. Zijn preflop spel ik echter zeer verbazend hier en ik weet me geen raad hier. Graag jullie mening.

$0.1/$0.2 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG Adso0001 ($20.65)
      UTG+1 Lerm0ntov ($18.89)
      MP1 EDW2 ($35.32)
      MP2 maybeon ($19.70)
      CO Hero ($7.70)
      BTN Dariopok85 ($14.25)
      SB GROFgasperi ($38.99)
      BB Foxhound7 ($20.00)

Pre-flop: ($0.30, 8 players) Hero is CO T:diamond: T:club:
      2 folds, EDW2 calls $0.20, 1 fold, Hero raises to $1, 1 fold, GROFgasperi calls $0.90, 1 fold, EDW2 raises to $2, Hero calls $0.80, GROFgasperi calls $0.80

Flop: J:diamond: 4:diamond: 5:club: ($5.80, 3 players)
      GROFgasperi checks, EDW2 bets $2.80, Hero folds, GROFgasperi folds

Final Pot: $8.60

EDW2 wins $8.12 ( won +$3.32 )
      GROFgasperi lost -$1.80
      Hero lost -$1.80
  • 3 antwoorden
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ook hier lijkt het me beter om niet te callen. Of pre-flop folden of daar pushen. Ik denk dat ik hem gewoon gefold had hier. Er zit namenlijk nog iemand in de hand die jouw raise ook al callt. En het is natuurlijk zonde om je 40bb stack op het spel te zetten. ;)
      Wat had je eigenlijk gedaan als er een flop kwam zonder overcards? Broke gegaan?
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Zonder overcards was ik denk ik all-in gegaan.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi RealPecunia,

Weet niet hoe de AKvsA5s gegaan was, maar als het preflop AI was, dan had ik hem hier preflop gepushed.
      Een fold op de reraise is minder variance, dus niet verkeerd. Ik zou hem preflop alleen niet gecallt hebben. Na de reraise moet je eigenlijk beslissen of je ervoor gaat of niet.

As played ligt het er postflop aan hoe agro hij is. Z'n flopbet komt niet echt heel sterk op me over. Als ik weet dat hij het met air kan doen, dan zou ik daar pushen. Tegen een unknown is een fold het veiligst.

Het is dus eigenlijk push of fold. Waarvoor je kiest ligt aan jezelf en hoe erg je het vindt om een dubbele stack te verliezen.