Skyrim

• yasminn
      yasminn
      Bronze

Welkom in het officiele Skyrim topic! Bedacht me dat veel mensen dat hier ook waarschijnlijk wel spelen, dus ben wel benieuwd naar jullie ingame verhalen tot nu toe! Welk level ben je, waar ben je allemaal geweest, wat is je gekste quest tot nu toe, hoeveel draken heb je al vermoord? :s_cool:

Ik ben nu een dark elf, was in oblivion altijd nordic of breton dus dacht weer eens wat anders :) Bye bye sociaal leven :coolface: :coolface: :coolface:

• 33 antwoorden
    • snizzel99
      snizzel99
      Bronze
      haha! bye bye sociaal leven zeker:D ik ben ook dark elf. ik was met oblivion ook nordic dus ik dacht doe is wat anders:D ik ben echt op dragon hunt geweest heb er al zo'n 30 gekilled xD maar het is weer tijd om het sociale leven weer welkom te heten.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Jup, ook redelijk addicted. Heb het eigenlijk 9 dagen lang nonstop gespeeld. Ben level 40 maar heb alle story lines behalve thief's guild (kutsaai) en meeste Daedra's al gedaan dus het houdt nu een beetje op met wat ik kan doen. Random grotten ingaan interesseert me ff niet meer. Ik moet dus of een nieuw karakter beginnen of deze nog sterker maken met alchemy/enchanting lol.

Pics

Assassin's creed revelations viel gister ook op de deurmat, gg nog een paar dagen.
    • jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Mijn zoon (16) heeft dit spel van mij op zijn verjaardag gekregen, hij wachtte er al vanaf september op (toen was hij jarig) en we hebben het gepreorderd. Hij heeft het hele weekend erna boven op zijn kamer gezeten, maar nu wordt het sociaal gezien wel weer wat beter. Ik kijk zo af-en-toe mee en het ziet er grafisch wel mooi uit. :D

Assasin's Creed Revelations heeft hij ook voor de PlayStation. Ik houd zelf ook wel van Fantasy films en boeken, maar qua online games houd ik het toch maar bij poker.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
      Jup, ook redelijk addicted. Heb het eigenlijk 9 dagen lang nonstop gespeeld. Ben level 40 maar heb alle story lines behalve thief's guild (kutsaai) en meeste Daedra's al gedaan dus het houdt nu een beetje op met wat ik kan doen. Random grotten ingaan interesseert me ff niet meer. Ik moet dus of een nieuw karakter beginnen of deze nog sterker maken met alchemy/enchanting lol.
      Jezus, in 9 dagen level 40? Ik speel niet weinig en ik zit pas op level 9 ofzo.. maarja ik loop ook vooral rond op ontdekkingstocht en ben lui met quests :D
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Goeie game voor de afwisseling is trouwens Saint's Row the Third, ook net uit. Dat spel is echt dikke shit!
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ja uh luie pokerpro dus heb tijd :coolface: .
    • yasminn
      yasminn
      Bronze

Sorry, kon het niet laten.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Wij gaan het wss ook kopen als we terug zijn :) . Heb ik weer iets te doen tijdens het wachten...
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Heb het in 3 dagen kinda uitgespeeld(main quest) en was nogal disappointed dat er geen punt is om je character naar level 40 te beuken, omdat het niet nodig is voor wat dan ook. Beetje pointless om sterk character te maken terwijl je het met een level 20 character ook wel af kan.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik vind Skyrim ieder geval de shit ... een stuk beter qua looks en feel dan zijn voorganger Oblivion. De opening van het spel is episch... zo heb ik ze iig nog niet eerder gezien. Heb overigens pas een half uur gespeeld. Gisterenavond natuurlijk poker gespeeld :)
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RobbieV
      Heb het in 3 dagen kinda uitgespeeld(main quest) en was nogal disappointed dat er geen punt is om je character naar level 40 te beuken, omdat het niet nodig is voor wat dan ook. Beetje pointless om sterk character te maken terwijl je het met een level 20 character ook wel af kan.
      Zo zonde juist om er doorheen te rushen IMO. Het leukste aan Elder Scrolls vind ik juist het feit dat je overal heen kan waar je maar wilt, dus daar probeer ik van te genieten ^^.

Ik schrok me rot toen ik vrolijk armor aan het maken was en opeens een vuurspuwend beest voorbij vloog. Ben onder een dakje gedoken en heb die draak van een afstandje met pijltjes neergeschoten terwijl hij druk bezig was met guards opeten :D .
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
      Oorspronkelijk gepost door RobbieV
      Zo zonde juist om er doorheen te rushen IMO. Het leukste aan Elder Scrolls vind ik juist het feit dat je overal heen kan waar je maar wilt, dus daar probeer ik van te genieten ^^.

Ik schrok me rot toen ik vrolijk armor aan het maken was en opeens een vuurspuwend beest voorbij vloog. Ben onder een dakje gedoken en heb die draak van een afstandje met pijltjes neergeschoten terwijl hij druk bezig was met guards opeten :D .
      Als smurf ben jij klein genoeg om onder een tonnetje te gaan zitten... wij moeten gewoon in the open vechten!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, heb de trailers ervan gezien en het ziet er echt awesome uit. Dus ga hem binnenkort misschien ook halen. Probleem is dat als ik het voor mn PC doet, dan het dan niet echt gaat lopen (damn system reqs...)

Assassin's creeds is sowieso ook een must have... :s_cool:

@leveling: Ik neem aan dat er sowieoso ook nog expansions komen waarbij je je lvls waarschijnlijk wel nodig hebt
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Yup. Speel het spel ook al 3 weken!! Very addicted!! Ik ben een Pure Mage en ben nu lvl 24. Ben halverwege de mainquest gestopt en bezig met alle andere sidequests en factions.
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      is deze game alleen in first person view te spelen of niet?
      zag de trailers enzo voornamelijk in first person view
      vind first person view niet echt fijn
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JinEX
      is deze game alleen in first person view te spelen of niet?
      zag de trailers enzo voornamelijk in first person view
      vind first person view niet echt fijn
      Nope. Je kan ook je character voor je krijgen. 2 opties. FP en character view
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
      ...
      Als smurf ben jij klein genoeg om onder een tonnetje te gaan zitten... wij moeten gewoon in the open vechten!
      Heb niet voor niets al mijn puntjes in Stealth gestopt! Ben een hele stiekeme smurf :coolface: .
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      ah ok
      dan ook nog ff aanschaffen :P
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      pff stond op de webshop vandaag voor 17:00 besteld morgen in huis
      op 5dec dus besteld
      staat nu pas update vandaag 6dec verzonden
      dus morgen pas in huis... bleh :P