Goedendag

• Tim29876
      Tim29876
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier. Speel ruim een jaar zonder noemenswaardige winst maar ook geen verlies.

Ik ben 43 en beschouw het spel als een oefening in discipline. Ik ben begonnen in Juni 2007 op Pokerstars en speel daar uitsluitend 1-table SNG tot $10 met een 5% bankroll strategie.

Full Ring is nooit mijn spelletje geweest maar ben van plan het met de gratis $50 te ontwikkelen. Te beginnen met de SSS. Vandaag mijn eerste uurtje gedaan op de .05/.10, twee tafels en ben met een kwartje (woehoeiii) winst gestopt.

Vriendelijke groet, T
  • 2 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Tim, van harte welkom!

Wie het kleine niet eert..... :D

Leuk dat je hier je FR spel komt ontwikkelen. We hebben (zoals je wellicht al gezien hebt) een ruim aanbod aan leermateriaal. Vooral de strategie sectie en de coachings kan ik je van harte aanraden!
      Om je spel verder te ontwikkelen, kan je altijd je handen posten op ons handbeoordelings forum. Daar worden je handen beoordeeld door professionele handjudges, maar ook zelf kijken naar handen en daar een beoordeling over geven kan enorm veel helpen!

Tot slot beginnen veel van onze nieuwe leden een blog, om zo hun ontwikkelingen bij te houden. Iedereen hier is altijd heel geïnteresseerd in je 'loopbaan' en het is een goede manier om jezelf bepaalde doelen te stellen en je vooruitgang voor jezelf te meten.

Genoeg te doen, wanneer je even niet aan de tafel zit dus ;)
      Veel plezier in deze gezellige community en als je zin/tijd hebt; iedere zondag hebben we altijd een heel gezellig, massaal evenement!

Succes ermee en als je vragen hebt, post ze vooral.

Groeten,
      Leo
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Ook welkom van mij en wat Leo net allemaal melde doe er wat mee en heb vooral veel plezier op de tafels. ;)