Broadway night bij Party Poker

• hkes1962
      hkes1962
      Bronze
      vandaag een uurtje of 4 SNG op Party Poker gespeeld. Erg blij ben ik er niet van geworden. Ik speelde behoorlijk tight maar als ik dan eens een goede hand kreeg en top pair had werd ik keer op keer verslagen door een straight of een flush.
      Ik heb in al die uren bijna geen gewone hand gezien die won, alleen de straights en flushes vielen met bakken uit de lucht.
      Zijn er meer mensen die mijn ervaring delen?
  • 5 antwoorden
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      jup deze ervaring heb ik ook maar ja dat heet variance (zegt men ;) ) heel frustrerend probeer gewoon je A-game te blijven spelen dan komt het vanzelf weer goed.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Als je ff logisch nadenkt over de mathematische kant van het pokerspel zie je zelf ook wel waarom dat quasi elke speler die genoeg handen speelt dit zal meemaken. Het grote probleem is dat je begint te twijfelen aan je spel, en dat dit wss niet nodig is. Dus gewoon blijven spelen, en niet denken in winst maar in 'hand optimaal spelen' elke hand opnieuw...
      Is moeilijk maar helpt mij vaak aangezien ik ook wat struggle op dat vlak :)

Xeno
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze

Zoiets als dit heb ik ook wel eens een avond lang ja... :rage:
    • hkes1962
      hkes1962
      Bronze
      Dit maak ik idd ook regelmatig mee. Hij had het kunnen voorkomen door niet te slowplayen. Bij mij is het vaak de riverkaart die het voor mij verziekt, hoewel ik mij ook wel eens schuldig maak aan slowplayen. Als ik dan de hand verspeel scheld ik ook wel eens op mijzelf dat ik altijd het onderste uit de kan wil hebben en dan krijg je ook wel eens de deksel op je neus.
      Toch mooi dat al die spreekwoorden wel betekenis hebben :-)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hkes1962
      Dit maak ik idd ook regelmatig mee. Hij had het kunnen voorkomen door niet te slowplayen. Bij mij is het vaak de riverkaart die het voor mij verziekt, hoewel ik mij ook wel eens schuldig maak aan slowplayen. Als ik dan de hand verspeel scheld ik ook wel eens op mijzelf dat ik altijd het onderste uit de kan wil hebben en dan krijg je ook wel eens de deksel op je neus.
      Toch mooi dat al die spreekwoorden wel betekenis hebben :-)
      Volgens mij is op de lage limieten een monsterhand gewoon niet slowplayen en gewoon flink betten het beste ja, men callt toch wel, maar hangt ook van de situatie af. Met een set op flush/straight draw board gewoon sowieso flink betten natuurlijk.