[NL20SH] 77 vs oversized raise op flop

• VipKen
      VipKen
      Bronze
      De speler in de SB is eigenlijk wel te omschrijven als een TAG. Ik heb hem nog geen gekke dingen zien doen. Preflop heb ik hem al een raise zien callen met A2s, KJs en KQo. Postflop speelt hij eerder passief als hij niet zeker is dat hij de beste hand heeft. Met de nuts raiset hij meestal naar 3x de cbetsize. Daarom dat ik zijn oversized raise hier zo verdacht vond. Ik zou hem hier eerder op Ax zetten, die hij zo probeert te protecten tegen flush draws. Ik denk niet dat ik hier ooit kan callen of shoven.

Zou ik dit wel kunnen indien er een 7 op de flop lag?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($21.19)
      BB ($21.85)
      UTG ($26.65)
      CO ($47.89)
      Hero ($6.92)

Dealt to Hero 7:heart: 7:club:

fold, fold, Hero raises to $0.60, SB calls $0.50, fold

FLOP ($1.40) A:spade: 6:spade: 2:spade:

SB checks, Hero bets $0.80, SB raises to $3.80, Hero folds

SB wins $2.85
  • 3 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Nu lijkt het me een easy fold.
      Met een 7 op het board is het een easy all-in. :)
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Het lijkt idd een easy fold, maar ik had hem nog nooit een oversized raise zien maken. Voor zover ik nu al info op hem heb is het een bad reg en een goeie sponsor van mijn bankroll :s_biggrin:

Dit kwam op mij meer over om mij uit de pot te bluffen, wat uiteindelijk ook gelukt is. Ik had geen zin om met 77 het erin te gooien op zo'n board. Hij zou dan ook goede odds krijgen om te callen, aangezien hij maar iets van 1.72 moet callen, als ik zou shoven.

Met een 7 op het board zou ik dit ook nog geen easy spot vinden. Er ligt een A op het board, en een flush(draw) is ook goed mogelijk.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

In het algemeen bluffed met niet op zo'n board, vooral niet op de lagere limieten omdat ze meer bang zijn dat ze tegen de nuts aanlopen

Met een 7 op de board schuif ik hier ook maar hier moet je echt niet veel aandacht besteden aan zijn betsizing sinds het board het spel dicteert min of meer

Mvg,
      Gerv