[AFGEROND] Staking 60 $6 SNG

• JanJB
      JanJB
      Bronze
      Bij Party Poker heb ik een 50% reloadbonus van $150, daarvoor dien ik dus $300 te storten. Aangezien mijn rol helemaal op PP (en Full Tilt :D ) staat, kan ik zelf niet storten (als je eerst geld uit laat betalen vervalt de bonus). Aangezien een swap niet ging lukken op Party (zie ander topic hier), besluit ik het op een andere manier te proberen.

Wat ga ik spelen?
      50 $6 SNG's

Wat zijn de kosten?
      $300

Hoe zit het met winstverdeling?
      Aangezien het vooral een soort 'truc' is om recht op mijn bonus te krijgen, garandeer ik de backers hun inleg voor de volle 100% terug, ook als de sessie van 50 SNG's verliesgeven is. Omdat er dus geen risico is op verlies stel ik een 35/65 verdeling van de winst over de 50 SNG's voor: 35% voor de backer(s) en 65 voor mezelf.

Op welke termijn kun je de backing afronden?
      Binnen 2 dagen na aanvang.

Hoe kun je het geld ontvangen?
      Het liefst op Neteller. Terugbetalen kan ook op Neteller, maar ook op 888 of Stars. Het enige waarom ik het daar liever niet gestort krijg is omdat het bij 888 een eeuwigheid duurt voor je uitbetaling verwerkt is en bij Stars weet ik niet of ze het goed vinden als er geld in mijn account gestort wordt en ik het direct uit laat betalen.

Vragen/opmerkingen/suggesties zijn uiteraard welkom

Update:

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      ;(

Your transfer cannot be processed as completed. Either you or the recipient has exceeded the number of transactions you are allowed to send or receive with NETELLER Money Transfer. To learn more, please contact us.
      Oké ik heb besloten de optie Pokerstars toe te voegen aan waar men over kan maken. Dan zal ik het bedrag zelf overmaken naar mijn Neteller. Omdat ik dan met transactiekosten te maken heb heb ik besloten het aantal games te verhogen tot 60 games. De staking gaan nu dus om $360. De transactiekosten neem ik zelf voor mijn rekening. Stel dat ik $10 transactiekosten / wisselkoerskosten heb, dan stort ik dus $350 op PartyPoker. Ik zal echter doen alsof dit gewoon $360 is en de 60 games spelen. De transactiekosten betaal ik op die manier dus van mijn eigen rol op Party.
  • 98 antwoorden