KK goede fold?

• valuebet45
      valuebet45
      Bronze
      Hallo,

ik heb de hand door de converter gehaald,hopelijk is dit ook gelukt :)

Ik fold hier KK.Mijns inziens een goede fold.
      Graag jullie mening.

Nog evene een bedankje naar HelemaalNicks voor zijn goede uitleg bij mijn vorige geposte handen !
      Thx !

PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 10/20 Blinds (7 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

CO (t2520)
      Hero (Button) (t1460)
      SB (t1430)
      BB (t1360)
      UTG (t2960)
      MP1 (t490)
      MP2 (t3280)

Hero's M: 48.67

Preflop: Hero is Button with K, K
      3 folds, CO calls t20, Hero bets t100, 1 fold, BB calls t80, CO calls t80

Flop: (t310) 4, 4, A (3 players)
      BB checks, CO checks, Hero bets t217, BB raises to t434, 1 fold, Hero folds

Total pot: t744
  • 8 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ik zou hier meer betten op de flop omdat je hier met 3 personen in de pot zit en je maakt het zo ook moeilijker voor de BB om je dan te raisen (die raise kost hem dan ook meteen veel meer). Ik zou hier op de flop dan toch eerder 300 betten ipv 220. Dat maakt zijn raise ook meteen 160 duurder en schrikt toch meer af naar de 2 tegenstanders. Als ik daarna dan toch wordt reraised dan zou ik inderdaad ook mijn hand wegleggern en wachten op een volgende (betere) spot.
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Ik zou hier meer betten op de river omdat je hier met 3 personen in de pot zit en je maakt het zo ook moeilijker voor de BB om je dan te raisen (die raise kost hem dan ook meteen veel meer). Ik zou hier op de flop dan toch eerder 300 betten ipv 220. Dat maakt zijn raise ook meteen 160 duurder en schrikt toch meer af naar de 2 tegenstanders. Als ik daarna dan toch wordt reraised dan zou ik inderdaad ook mijn hand wegleggern en wachten op een volgende (betere) spot.
      Heb je wel een punt, maar zou dan in dat geval ook de turn iets groter betten
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Ik zie geen river??
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Dat is natuurlijk een misverstandje, ik meende daar flop te zeggen natuurlijk... Ik pas het even aan :)
    • bembere
      bembere
      Bronze
      ik denk dat als je hier geraised word dat dit een fold is , ik zou zelf mijn kk hier misschien nog wel meteen opgeven zonder een c bet te plaaten , want in een pot waar 3 andere inzitten speelt minimaal 1 op de 3 , 9 van de 10 keer een A en ben je hier beated.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Denk dat een halve potbet al afschrik. Het is een vrij dry board. Wanneer je dan op tegenstand stuit weet je zeker dat je de hand kan wegleggen. Ax wil hier namelijk value halen en zijn hand beschermen tegen FD.

Zoals kennethjeu zegt meer betten, dat zou ik zelf niet doen omdat je dan al teveel investeert in de pot. Op deze flop speelt alleen Ax verder en al het andere fold hier hoogstwaarschijnlijk.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Kvind hem goed gespeeld.
      Als ik bet, bet ik hier zelfs naar 190 op de flop, en geef op na zijn reraise.
      Kben het niet eens dat je meer zou moeten betten.

Wat bembere zegt, vind ik ook nog wel ok. Als je bet, gaat slechter je toch niet callen. En kan je een bet op river nog callen.

Maar Ax zit ook in jouw preflop raise range. En als ze beiden naar je toe checken, zou ik hier cbetten.
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      Hey Snadder,

Prima gespeeld.
      Je speelt en 3way pot en je wordt gecheckraised. In veruit de meeste gevallen zit je hier tegen een A aan. Het is onwaarschijnlijk dat je hier tegen een flushdraw aanzit, want de A :heart: en K :heart: zijn al uit het spel. Bovendien is de pot perfect voor een C/r Allin om FE te vergroten voor een draw.

Je zou hier de flop ook kunnen checken om je tegenstanders nog een lager paartje te laten maken of ze wat meer vertrouwen te laten hebben in hun pocketpairs. Je tegenstanders zullen hier vaak maar 0 tot 2 outs hebben tegen jou, omdat de flop droog is. Nogmaals een FD is toch onwaarschijnlijk, en bovendien heb jij daarna nog de nutredraw met je K :heart:

pre mooi 5x gemaakt en je flopsizing is ook ruim voldoende door de reden aangegeven door bollebeertje.

well played!