Tracking

• 10 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Tracking wordt hier gebruikt om aan te tonen dat je account hier op PokerStrategy is gekoppeld aan je accounts op de verschillende partnerrooms. Die link wordt dan gemaakt door bij het aanmaken van een account op een van die rooms een speciale code in te geven. De verschillende stappen die je moet volgen voor het aanmaken van een tracked account zijn elke keer te vinden onder de desbetreffende room (vanboven in de menu Poker Rooms heb je een overzicht van al die rooms).

Let er wel op dat het bij de meeste Pokerrooms niet meer mogelijk is om je account te laten koppelen aan PokerStrategy nadat je al een account hebt aangemaakt. Zorg er dus voor dat je goed alle stappen volgt die staan beschreven bij de room waar je een nieuwe account aanmaakt...

Ik weet dat je al een account hebt aangemaakt bij Party om daar je 50$ quizgeld te storten. Bij die aanmaak heb je een speciale code moeten invoeren (PS150 voor startkapitaal op Party), daardoor heb je dus een Tracked Account bij Party...

Hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden, als je toch nog vragen hebt, aarzel dan niet om ze hier te stellen!
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Tracking wordt hier gebruikt om aan te tonen dat je account hier op PokerStrategy is gekoppeld aan je accounts op de verschillende partnerrooms. Die link wordt dan gemaakt door bij het aanmaken van een account op een van die rooms een speciale code in te geven. De verschillende stappen die je moet volgen voor het aanmaken van een tracked account zijn elke keer te vinden onder de desbetreffende room (vanboven in de menu Poker Rooms heb je een overzicht van al die rooms).

Let er wel op dat het bij de meeste Pokerrooms niet meer mogelijk is om je account te laten koppelen aan PokerStrategy nadat je al een account hebt aangemaakt. Zorg er dus voor dat je goed alle stappen volgt die staan beschreven bij de room waar je een nieuwe account aanmaakt...

Ik weet dat je al een account hebt aangemaakt bij Party om daar je 50$ quizgeld te storten. Bij die aanmaak heb je een speciale code moeten invoeren (PS150 voor startkapitaal op Party), daardoor heb je dus een Tracked Account bij Party...

Hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden, als je toch nog vragen hebt, aarzel dan niet om ze hier te stellen!
      helaas kan die 50$ niet gestort worden, er was een fout met de id, en je kan blijkbaar maar eenmalig je id uploaden.

soit...

ik heb nu op pokerstars een account zonder enige code in te vullen. kan ik deze code nu nog ergens invullen?
      of kan ik ook misschien een nieuwe account maken? en die dan laten tracken?

en wat doet dat "tracken" dan?
      Known Stranger
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Hi KnownStranger,

jammer dat je ID check er niet doorheen is gekomen, de reden daarvoor weet niemand verder op dit forum (ook de moderators niet), dus kunnen ze je daar ook niet mee verder helpen, mocht je er nog vragen over hebben kun je altijd een ticket aanmaken naar support.

Betreft het tracken van een account, als je op een pokersite een nieuwe account aanmaakt, via deze site, kun je pokerstrategy punten krijgen.
      Hiermee kun je dus in status hogerop komen, en heb je meer toegang tot bepaalde video's, artikelen, enz enz.
      Als je al een account hebt op Stars, kun je die helaas niet alsnog koppelen aan deze site.
      Een nieuwe account aanmaken en die wel laten tracken is niet toegestaan, en daar kun je behoorlijk mee in de problemen komen, en raad ik je dus ook af.
      Als jij toch denkt hiervoor in aanmerking te komen, of wat dan ook, zou ik hierover eerst contact opnemen met stars support en daar navragen wat wel en niet mogelijk is.

Wat je wel kunt doen is een site zoeken waar je nog geen account hebt, daar eentje aanmaken via deze site om zo toch een hogere status te krijgen.

Hopelijk heb je iets aan deze info, anders roep je nog maar een keer...
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Neen een account kan enkel worden getracked indien het bij het aanmaken werd gekoppeld... Je kan altijd proberen om mailtje te sturen naar de support, maar meestal worden die mailtjes negatief beantwoord...

Spijt me te horen dat de ID-check niet helemaal goed is afgelopen... Hebben ze een bepaalde reden aangehaald waarom je niet aanvaard werd? Misschien kan je ook eens proberen een Ticket te maken (via de support tab bovenaan) en daar je probleem voorleggen en vragen om je niet alsnog een herkansing te geven. Als je dat lief vraagt en jezelf goed verdedigd worden er soms uitzonderingen gemaakt... Je kan maar proberen ;)

Een account laten tracken, tenslotte, heeft als voordeel dat je StrategyPoints kan verzamelen. Dat heeft dan weer als voordeel dat je nieuwe content kan vrijspelen op deze site. Zo zijn er Strategie Artikels voor de verschillende statussen, nieuwe videos en bepaalde delen van het forum komen vrij.
      Hier kan je eventueel nog wat nalezen van hoe deze site juist in zijn werk gaat.

Groetjes!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hehe, Bob was me net voor :) maar de antwoorden komen ten minste toch overeen ;)
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Hehe, Bob was me net voor :) maar de antwoorden komen ten minste toch overeen ;)
      Ik vind jouw uitleg beter tbh, incl link enzo, nice job :D
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      bedankt beiden, maar vind het wel jammer dan, ik ga waarschijnlijk voorlopig enkel op stars spelen, dus zal ook geen artikelen kunnen vrijspelen.

als een site z'n tafels me niet aantrekken qua hoe ze eruit zien, en hoe ze spelen, kan ik er niet serieus op spelen, maarja dat ben ik dan weer :P

bedankt voor info, ik ga voor de ID verificatie nog eens een ticket sturen, en voor de rest, hopen maar :D

nogmaals bedankt

Known Stranger
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Als dat niet lukt kan je altijd de 8$ van 888 of poker770 vragen en daar een paar handjes mee spelen. Dan ben je tenminste al brons.
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Als dat niet lukt kan je altijd de 8$ van 888 of poker770 vragen en daar een paar handjes mee spelen. Dan ben je tenminste al brons.
      hey oscaaar10, die 8 van 888poker speel ik nu mee, maar ben weer vergeten om de code te gebruiken van pokerstrategy.

maar je zegt dat het er ook voor poker770 is, dus daar ga ik zeker zijn om pokerstrategy ermee te linken. (krijg je daar ook 8$ no deposit?)

Known Stranger
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ja, je vind alle info hier