Nl 5 - Kq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      nh? fold pre ging wel door mijn hoofd, maar ik krijg denk ik wel redelijke odds, ook al zit ik OOP. ik wilde hier de pot eigenlijk op de flop al oppakken met mijn 3bet, maar kreeg toch de call. turn leek me een easy shove (gezien zijn stats is zijn pf raise range nog steeds vrij ruim en beaten alleen kk en qq me hier. eventueel een verdwaalde 99, maar ik vraag me af of hij die cbet 3handed).

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $7,27
      Hero:
      $5,38
      UTG2:
      $6
      MP2:
      $6,55

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:spade: , Q:diamond:
      UTG2 raises to $0,15, MP1 folds, MP2 calls $0,15, 3 folds, SB calls $0,13, Hero calls $0,10.

Flop: ($0,60) K:club: , Q:spade: , 2:diamond: (4 players)
      SB checks, Hero checks, UTG2 checks, MP2 bets $0,35, SB calls $0,35, Hero raises to $1,25, UTG2 folds, MP2 calls $0,90, SB folds.

Turn: ($3,45) 9:spade: (2 players)
      Hero bets $3,98 (All-In), MP2 calls $3,98.

River: ($11,41) T:spade: (2 players)

Final Pot: $11,41

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows (Kd Td)
      Hero shows two pairs, koningen and vrouwen (Ks Qd)

Hero wins with two pairs, koningen and vrouwen (Ks Qd)
  • 2 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Fold pre tenzij het suited is. Je krijgt wel goeie odds maar afgezien van dit geval waarin je KQ hit ga je nooit met een goed paartje kunnen afstacken. Op de flop kan je tegen 4 mensen op een board dat IR zijn range wel goed hit in principe wel donken denk ik, aangezien hij echt al een K moet gaan hebben om 4way te gaan cbetten. Als je weet dat hij dat wel doet kan je een check/raise overwegen. Echter moet je hier wel je raise groter gaan maken voor de reden die je ziet op je turn. Je moet daar een overshove maken wat niet mooi is. Je kan op de flop perfect naar 1.6$ raisen bv en dan gewoon shippen op de turn. Voor de rest nh wel :)

Xeno
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Fold pre tenzij het suited is. Je krijgt wel goeie odds maar afgezien van dit geval waarin je KQ hit ga je nooit met een goed paartje kunnen afstacken. Op de flop kan je tegen 4 mensen op een board dat IR zijn range wel goed hit in principe wel donken denk ik, aangezien hij echt al een K moet gaan hebben om 4way te gaan cbetten. Als je weet dat hij dat wel doet kan je een check/raise overwegen. Echter moet je hier wel je raise groter gaan maken voor de reden die je ziet op je turn. Je moet daar een overshove maken wat niet mooi is. Je kan op de flop perfect naar 1.6$ raisen bv en dan gewoon shippen op de turn. Voor de rest nh wel :)

Xeno
      En ik kan me hier alleen maar bij aansluiten :) .