Nl 5 - 88

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat doe ik hier op de river? kan ik gezien zijn betsizing de call nog maken? echt veel beat ik niet, maar hij maakt het wel erg goedkoop..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,07
      MP1:
      $7,12

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with 8:heart: , 8:diamond:
      Hero raises to $0,20, MP1 calls $0,20, 6 folds.

Flop: ($0,47) 9:club: , 8:club: , 6:club: (2 players)
      Hero bets $0,4, MP1 calls $0,40.

Turn: ($1,27) Q:heart: (2 players)
      Hero bets $1,15, MP1 calls $1,15.

River: ($3,57) 7:heart: (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $1,2, Hero calls $1,20.

Final Pot: $5,97

Results follow (highlight to see):
      Hero shows three of a kind, achten (8h 8d)
      MP1 shows (Jh Jd)

Hero wins with three of a kind, achten (8h 8d)
  • 2 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Je verwijderd best de resultaten om een meer representatieve analyse te krijgen :)

Euhm ik denk dat je de hand perfect speelt tot op de river. Aangezien villain een soort loose callingstation is, denk ik dat je ofwel dus ken opteren voor een kleine blockbet met fold op een raise, of al een check/fold. Ik denk dat ik hier opteer voor de 1e optie omdat je toch ergens geen slechte hand hebt en daar check folden redelijk weak is. Zijn AF is nu ook nie zoooooooo laag namelijk.

Dus ik bet iets van 1-1.5 en fold op een raise. Ik wil er wel op wijzen dat dit een redelijk dunne valuebet is. Echter zit die 10 of 5 niet zo veel in zijn range aangezien hij dan een gutshot chasete op een FD board wat al in principe totaal -EV is. Ook kan hij een pair + FD hebben die je nog afbetaald op een kleine valuebet op de river (zal wss wat scared zijn door die Q maar called nog wegens FD)

Ik denk dus dat ik als je hier checkt en denkt dat villain nog zal beter ondanks zijn redelijk stationachtige stats, dan kan je hier callen. Lijkt me wel redelijk valuebetachtig dus ik fold hier...

Ook maakt hij het wel goedkoop omdat je dan nog zou callen en dit dus meer +EV voor hem is ;) =Valuebet

Xeno
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Je verwijderd best de resultaten om een meer representatieve analyse te krijgen :)

Euhm ik denk dat je de hand perfect speelt tot op de river. Aangezien villain een soort loose callingstation is, denk ik dat je ofwel dus ken opteren voor een kleine blockbet met fold op een raise, of al een check/fold. Ik denk dat ik hier opteer voor de 1e optie omdat je toch ergens geen slechte hand hebt en daar check folden redelijk weak is. Zijn AF is nu ook nie zoooooooo laag namelijk.

Dus ik bet iets van 1-1.5 en fold op een raise. Ik wil er wel op wijzen dat dit een redelijk dunne valuebet is. Echter zit die 10 of 5 niet zo veel in zijn range aangezien hij dan een gutshot chasete op een FD board wat al in principe totaal -EV is. Ook kan hij een pair + FD hebben die je nog afbetaald op een kleine valuebet op de river (zal wss wat scared zijn door die Q maar called nog wegens FD)

Ik denk dus dat ik als je hier checkt en denkt dat villain nog zal beter ondanks zijn redelijk stationachtige stats, dan kan je hier callen. Lijkt me wel redelijk valuebetachtig dus ik fold hier...

Ook maakt hij het wel goedkoop omdat je dan nog zou callen en dit dus meer +EV voor hem is ;) =Valuebet

Xeno
      I totally, maar dan ook echt totally, agree :)

Je betsizes op de flop en turn zijn prima en op de river kan je beter zelf een blockbet plaatsen omdat hij je zal callen met slechtere handen...en die handen zal hij vaak behind checken als je naar hem toe checkt. Dus daar zou je dan value missen. Dus, zoals Xeno ook vertelt, prima gespeeld tot op de river ;)