NL2 AKo

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ga ik hier te ver met men top pair in 3bet pot of nh?
      Enige wat me beat is ofc AA wat hij preflop 4bet maar ik liep hier dus tegen AA aan, en vroeg me af waar ik nog value van haal op dit board, AQ is al overrated wat 3 streets gaat callen

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (SB): $2.07
      BB: $2.04
      UTG: $4.07
      UTG+1: $0.77
      MP: $1.73
      MP+1: $2.03
      CO: $2.50
      BTN: $2.00

Hero posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has A:diamond: K:club:

UTG raises to $0.04, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.16, fold, UTG calls $0.12

Flop: ($0.34, 2 players) 7:heart: 3:spade: A:heart:
      Hero bets $0.26, UTG calls $0.26

Turn: ($0.86, 2 players) 9:club:
      Hero bets $0.61, UTG calls $0.61

River: ($2.08, 2 players) 7:diamond:
      Hero bets $1.04 and is all-in, UTG ....
  • 5 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Goh ja, je hebt hier blijkbaar geen info over Villain.

Tegen een tighte speler is je redenering inderdaad prima. Dan zie ik inderdaad ook geen handen waar je op de river nog value uit gaat halen.

Tegen een loose speler is dat een ander verhaal. Die vinden Axs vaak ook al zo mooi en vervolgens kunnen ze er geen afscheid van nemen.

Als je hier verder geen idee hebt over wat voor speler het is, dan zou ik gewoon de river behind checken aangezien er inderdaad geen AQ meer of slechter in zijn range zal zitten.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Goh ja, je hebt hier blijkbaar geen info over Villain.

Tegen een tighte speler is je redenering inderdaad prima. Dan zie ik inderdaad ook geen handen waar je op de river nog value uit gaat halen.

Tegen een loose speler is dat een ander verhaal. Die vinden Axs vaak ook al zo mooi en vervolgens kunnen ze er geen afscheid van nemen.

Als je hier verder geen idee hebt over wat voor speler het is, dan zou ik gewoon de river behind checken aangezien er inderdaad geen AQ meer of slechter in zijn range zal zitten.
      En aangezien ik oop zit, wat doe je dan?
      Kan hier niet checken/callen toch? mis ik value en wordt ik zelf gevaluebet door beter en minder krijgt gratis showdown....

Dus dan blockbet/fold?

Xeno
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Dus dan blockbet/fold?

River kan je nooit blockbet/fold spelen door de stacksizes. River kan je no matter what niet meer opgeven volgens mij, again door je stacksize.

Vind het wel played, denk dat je op 2NL veel value gaat missen als je hier niet 3x doorbet... Op deze limieten zitten er genoeg spelers die A-Q of zelfs A-J niet kunnen folden als er een A op de flop komt.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Dus dan blockbet/fold?

River kan je nooit blockbet/fold spelen door de stacksizes. River kan je no matter what niet meer opgeven volgens mij, again door je stacksize.

Vind het wel played, denk dat je op 2NL veel value gaat missen als je hier niet 3x doorbet... Op deze limieten zitten er genoeg spelers die A-Q of zelfs A-J niet kunnen folden als er een A op de flop komt.
      Ja sry ofc, reageerde zonder wat goed naar stacksizes te kijken...
      Bedankt

Xeno
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik denk dat je in deze situatie ook gewoon prima 3X kunt betten. UTG minraist, dus dat duidt er ook al op dat het geen supergoede speler is.