nl25 KK shove turn

• Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (UTG) ($34.64)
      MP ($21.69)
      CO ($30.13)
      Button ($25)
      SB ($64.22)
      BB ($25)

Preflop: Hero is UTG with K, K
      Hero bets $0.75, 4 folds, BB calls $0.50

Flop: ($1.60) J, 2, 9 (2 players)
      BB checks, Hero bets $1, BB calls $1

Turn: ($3.60) 3 (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.25, BB raises to $5.25, Hero raises to $32.89 (All-In), BB calls $18 (All-In)

River: ($50.10) A (2 players, 2 all-in)

Total pot: $50.10 | Rake: $2

KAn ik hier shoven op de turn, ter protectie van mijn hand
  • 9 antwoorden
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Zonder read zou ik hier zeker ook shoven. Zijn line slaat in principe nergens op, want die 3 zal voor mijn gevoel nooit helpen. Ik denk dan ook dat je altijd de beste hand als je op de flop niet geraised wordt. Laat villian hier een flopped set zien of J9, dan zou ik dat wel insta noten, zodat je weet dat hij deze line kan nemen met monsters.

Well played dus.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 09024875
      Zonder read zou ik hier zeker ook shoven. Zijn line slaat in principe nergens op, want die 3 zal voor mijn gevoel nooit helpen. Ik denk dan ook dat je altijd de beste hand als je op de flop niet geraised wordt. Laat villian hier een flopped set zien of J9, dan zou ik dat wel insta noten, zodat je weet dat hij deze line kan nemen met monsters.

Well played dus.
      Is een call relatief droge flop, check/raise turn niet nét een heel sterke line? Ik probeer die namelijk vaak niet te gebruiken omdat die echt superhard nuts schreeuwt...

Xeno
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Zonder reads/stats fold ik hier altijd, heb al aardig wat handjes NL25 gespeeld en dit is 9 van de 10 keer een set. Je zal denken dat zijn line nergens op slaat omdat hij sets raist op de flop, maar ze cappen de flop vaak genoeg om het op de turn te doen..

Ik zeg fold dus, weet vrij zeker dat KK hier shoven op de turn on the long run niet profitabel is omdat alles wat slechter is gaat folden en alles wat beter is gaat callen.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      En bet de flop alsjeblieft groter!
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Rond de 1,20 beter?

Voila, villian had hier idd de set, dus wat je zegt komt dit redelijk overeen met zijn lijn,

Ben sinds kort aan het cashgamen en begonnen op NL25 omdat ik hier ruim de roll voor heb, speel paar duizend handen hier, en probeer dan over te stappen op NL50, waar ik opzich wel rolled voor ben, maar nog niet het vertrouwen in heb.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon

Well played dus.
      Is een call relatief droge flop, check/raise turn niet nét een heel sterke line? Ik probeer die namelijk vaak niet te gebruiken omdat die echt superhard nuts schreeuwt...

Xeno
      Deze flop is best wel nat. ;)
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
      Rond de 1,20 beter?

Voila, villian had hier idd de set, dus wat je zegt komt dit redelijk overeen met zijn lijn,

Ben sinds kort aan het cashgamen en begonnen op NL25 omdat ik hier ruim de roll voor heb, speel paar duizend handen hier, en probeer dan over te stappen op NL50, waar ik opzich wel rolled voor ben, maar nog niet het vertrouwen in heb.
      $1,20 is fine. Je zal denken dat het niet zo veel uit maakt, maar je laat gewoon value liggen.

Stel hij callt je deze hand 3 straten down en jij vuurt 3 keer, heb de river even een blank gemaakt om alleen aan te tonen wat het verschil tussen $1 en $1,25 betten op de flop is.

Hoe jij hem speelt;

Flop: ($1.60) J :spade: , 2 :diamond: , 9 :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1, BB calls $1 ($1 in $1,60 = 62,5% pot)

Turn: ($3.60) 3 :club: (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.25, BB calls $2,25 ($2,25 in $1,60 = 62,5% pot)

River: ($8,10) 6 :heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $4,86, BB calls $4,86 ($4,86 in $8,10 = 60% pot)

Hero wins; $17,82

Wat er gaat gebeuren als je de flop groter bet;

Flop: ($1.60) J :spade: , 2 :diamond: , 9 :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1,25, BB calls $1,25 ($1,25 in $1,60 = 78,1% pot)

Turn: ($4.10) 3 :club: (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.56, BB calls $2,56 ($2,56 in $4,10 = 62,5% pot)

River: ($9,22) 6 :heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $5,53, BB calls $5,53 ($5,53 in $9,22 = 60% pot)

Hero wins; $20,28

Hier laat ik alleen zien hoe je bet op de flop het verschil maakt, daarom heb ik het % wat je op de turn en river bet gelijk gehouden.

Je wint door groter te cbetten dus een pot die $2,46 groter is, dit lijkt in één hand niet zo veel, maar is on the long run wel erg veel! :f_biggrin:
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon

Well played dus.

Xeno
      Deze flop is best wel nat. ;)
      Enkel FD en one gapper hebben hier een draw, niet echt connected board bedoel ik enkel. Ik bet hier zelf ook groter uit, maar mij ging het vooral over die vraag van de line zelf... Niet zozeer de sizing :)

Xeno
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      @ Goedemiddag, dank je wel voor de tips van de sizing, zal er wat vaker rekening mee gaan houden in mijn game.

@ Xenophon, ik snal volledig wat je bedoelt met lijn van villian en wat die hier uitschreeuwt, aangezien er weinig speciale draws liggen... Had tijdens de hand beter moeten constateren dat zoiets vaak iets groots rept van villian, verwacht niet dat die uitpositie een draw gaat spelen.. met een check/raise.

Enfin, wat de uitkomst was is niet relevant voor nu, maar goed.. Next time I remember dat soort typerende lines van villians.