Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      flopbet misschien iets groter (1,40$?) zelfde geldt denk ik voor de turnbet (3,50$?) kan ik hier op zijn turnshove ooit folden, gezien het geld dat al in de pot zit..?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $16,45
      MP2:
      $6,77
      Hero:
      $17,24

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:spade: , Q:club:
      2 folds, MP2 calls $0,10, Hero raises to $0,50, 2 folds, SB calls $0,45, BB folds, MP2 calls $0,40.

Flop: ($1,60) 8:heart: , 6:spade: , 3:club: (3 players)
      SB checks, MP2 checks, Hero bets $1,2, SB folds, MP2 calls $1,20.

Turn: ($4,00) 4:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $2,85, MP2 raises to $5,07 (All-In), Hero calls $2,22.

River: ($14,14) A:heart: (2 players)

Final Pot: $14,14

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows een straight, acht high (7s 5s)
      Hero shows (Qs Qc)

MP2 wins with een straight, acht high (7s 5s)
  • 5 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Omdat deze speler een echt callingstation is met 45% WTS, is moet je hem echt proberen te stacken met je overpair. Hij heeft maar 67BB.
      Preflop en flop zijn goed.
      Ook de turn vind ik goed. Niet te groot betten, je wil hem echt geen reden geven top of middle pair te folden.
      Hij kan zich perfect committed voelen met een 8x hand en daarmee checkraisen op de turn.
      Wat het resultaat van deze hand ook was. Je ligt tegen zo'n speler vaak genoeg voor.

Nice hand!
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Zo'n hand was gisteravond ook mijn laatste hand. Eigenlijk hetzelfde gespeeld :) . Villian had bij mij Ax en op de turn viel een A daarna allin en ik call. Achteraf stom als iemand op een aas ineens allin gaat dan moeten de alarmbellen wel gaan rinkelen.

Bij jou raist villian eerder allin op een board wat ik niet direct als gevaarlijk betitel. Met 75 zou hij toch preflop gefold moeten hebben. Easy call dus.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Je line is goed, je sizing niet.
      Tegen zo'n station bet je de flop gewoon insanely close to pot dus idd 1.4-1.5. Stations denken niet na over sizing en odds, dus gewoon groot betten zodat je minder dan een potbet over hebt om te shoven en all in te raken op 2 straten. Nu laat je hem nog agressief uit de hoek komen, en begin ik al te twijfelen over een call, want als een station daar agressief gaat shoven is het meestal wel een alarmpje in mijn hoofd...

Je ligt wel zwaar voor op een limp/call en check/call range van dergelijke speler dus daarom gewoon zelf beslissen hoe en waar het er in de pot ingaat :)

Xeno
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Tegen zo'n station bet je de flop gewoon insanely close to pot dus idd 1.4-1.5. Stations denken niet na over sizing en odds, dus gewoon groot betten zodat je minder dan een potbet over hebt om te shoven en all in te raken op 2 straten.

+1

Flop bet ik 1.50-1.60, turn as played 3.5.

As played call ik ook nog wel op de turn, die lage AF is misleidend aangezien hij waarschijnlijk echt ongelooflijk veel called en superveel handen speelt. Rekening houdend met de zwakte van zijn handen (50% VPIP) en zijn callgedrag, is een AF van 1.3 best nog wel hoog.
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      bet much much bigger turn BET LIKE A MAN!!

aha het was blijkbaar een callingstation . als het een hopeloze calling donk is en hij heeft 50 bb over in een 40 bb pot , kan je hem gewoon all in zetten om jezelf het leven makkelijk te maken.