ik denk dat ik iemand zijn bankroll heb gekraakt

• nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      ok, ik was gisteren wat gaan feesten en toen ik terugkwam, heb ik halfdronken wat zitten lachen op de 4. gewoon constant raisen en pushen met eender wat. Na een hand of 10 werd ik een paar keer opgezocht door dezelfde speler uit rusland. Eenmaal had hij twee paar en ik nog niets, runner runner trips, nog eens a3 tegen kk ,a op de turn. Ik denk dat ik in totaal 3-4BI van hem afpak.Die kerel natuurlijk aan het vloeken op de chat dat ik zo'n eikel was en wat nog meer. Goed ik ga slapen, word wakker en begin op de 100 te spelen.
      Na 5 min komt die kerel opeens met 83,xx dollar aan de tafel zitten. Kerel begint mij direct weer uit te schelden en na 20 min spelen staat hij positief, dan volgende hand

Preflop: Hero is UTG+2 with Q:heart: , Q:spade:
      UTG+1 folds, Hero raises to $4.00, 2 folds, MP3 calls $4.00, 4 folds.

Flop: ($9.50) 3:spade: , Q:diamond: , T:club: (2 players)
      Hero bets $6.00, MP3 calls $6.00.

Turn: ($21.50) 5:diamond: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1, Hero raises to $14, MP3 raises to $27, Hero raises to $122 (All-In), MP3 calls $83.27.

river blank

Results follow (highlight to see):
      Hero shows three of a kind, queens (Qh Qs)
      MP3 shows a pair of kings (Kc Kh)

Hero wins with three of a kind, queens (Qh Qs)

dan in de chatbox :aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      fish luckbox...

en dan nog een kwartier lang wenen

wat denken jullie ervan? Ik denk dat ie blut is.
  • 8 antwoorden