Nl 10 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      villian 3bet 4% van zijn handen.. als ik de hand terugkijk, denk ik dat callen oop sowieso geen optie is, maar door zijn minraise en wellicht een beetje de spanning van de 1e sessie op NL10 sinds lange tijd dacht ik dat ik nog wel de odds had.. heeft het hier zin om te 4betten? of is dit gewoon een easy fold pf?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      MP1:
      $4,75

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with A:club: , Q:diamond:
      Hero raises to $0,40, MP1 raises to $0,90, 6 folds, Hero calls $0,50.

Flop: ($1,95) Q:spade: , 9:club: , 8:spade: (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $0,93, Hero raises to $5,58, MP1 calls $2,92 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($9,65) K:club:
      River: ($9,65) 2:diamond: (2 players)

Final Pot: $9,65
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Zijn stack is zo klein. Hij 3bet weinig, dus gaat een UTG2 openraiser nog tighter raisen.
      Het lijkt zo weak, maar preflop kun je AQ beter folden tegen deze speler.

Redenen:
      Op de flop hit je maar 1x op de 3. Dus ga je 66% van de tijd al moeten folden op zijn cbet.
      Als je een A hit zal je vaak dominated zijn tegen AK.
      Als je een Q hit is het niet genoeg tegen AA en KK, en soms split je tegen AQ.
      Hij zal gemakkelijk kunnen folden op een checkraise met onderpairs op A high flop.
      Als je dan ooit eens een monster hit (two pair+) is zijn stack zo klein dat je amper iets wint.

Callen lijkt me EV negatief
      Folden is altijd EV 0
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Zijn stack is zo klein. Hij 3bet weinig, dus gaat een UTG2 openraiser nog tighter raisen.

Redenen:
      Op de flop hit je maar 1x op de 3. Dus ga je 66% van de tijd al moeten folden op zijn cbet.
      Hij zal gemakkelijk kunnen folden op een checkraise met onderpairs op A high flop.
      Als je dan ooit eens een monster hit (two pair+) is zijn stack zo klein dat je amper iets wint.

Folden is altijd EV 0
      Hier ben ik het mee eens

Xeno
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul

Redenen:

Folden is altijd EV 0
      muck preflop , zoals ninja mooi uitlegt crusht zijn range je :)