mèh, weer een 45mans blog

• pollentier
      pollentier
      Bronze
      Wie ben ik?/Pokerverleden
      Hallo, ik ben pollentier, ik studeer aan de ugent en speel ondertussen zo'n 1,5 jaar poker. Eerst maakte ik een storting op Pokerstars van 50 euro die ik snel verloor, daarna kwam ik in contact met een oude schoolvriend en samen met hem besloot ik wat te cashgamen op everest en zo had ik in mijn eerste half jaar toch een serieus centje (zo'n 3k) verdiend. Doordat ik heel stom ben geweest en met mijn zatte kloten tegen een boompje ben gereden heb ik dat mogen uitcashen om de gemeente een mooi nieuw boompje te kunnen betalen. (Later mss pics van het boompje, wie weet).

In augustus 2010 leerde ik pokerstrategy kennen en ik kreeg $50 dollar gratis op 888. Dat bouwde ik op tot 200 en toen besloot ik vorig jaar om daar $2k van te proberen maken. Gevolg: ik wou te veel te snel en bleef het hele jaar op de $450 plakken en was eigenlijk op life tilt...

Na dat geld te hebben uitgecashed besloot ik om mtt/mttsng te spelen op stars, ik leende $20 van een vriend en begon de $0.10 360mans te spelen.
      Met 100 buy-in bankroll management speelde ik me op tot 215 waar ik zeer trots op ben, maar sindsdien gaat hem wat minder. Door tilt begon ik andere varianten (PLO/LHE) te spelen en ondertussen is mijn bankroll gezakt naar $172,86, vanaf hier heb ik jullie hulp nodig :) .

Doel
      1) $1k aan profit vanaf vandaag (geen tijdslimiet).
      2) Geen cashgames meer spelen als ik op tilt ben, cashgames brengen me namelijk op monkeytilt en zijn de reden dat mijn bankroll veel lager is dan mijn OPR doet vermoeden.
      3) Geen hyperturbo's meer
      4) Regelmatig het strategy/handjudge forum bekijken en actief meewerken.
      5) Mijn sessies regelmatig reviewen.

Games
      Ik zal dus de 45/90 mans spelen en als ik tijd heb smijt ik er een turbo-MTT tussen.

Bankroll management